Problem so sitičom A.A.C. valve !
Problem so sitičom A.A.C. valve !
Ahojte chalani mam taky problem s A.A.C. valve (sitič) motor ide normalne za studena akonahle sa zohreje otacky vybehnu ne 2000 ot. na volnobehu ! potom musim odpojit AAC a ot. hnet klesnu na 900 motor ide celkom normalne akonahle AAC znovu zapnem zak zas ot. vyhenu na 2000rpm poprosil by som niaku radu, teplotne cidlo som skusal menit aj RJ motora
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
Ok len pre upresnenie. AAC to co je na sani nieje sytic ale volnobezny ventil. Sytic mas dole mechanicky. Cislo 13 http://static.nissan4u.com/epc_img/14361041245632.png
Ale spat k problemu. Ak mas po odpojeni AAC volnobeh v poriadku, tak je problem v signale od ECU. Klesne ti volnobeh ked odpojis cidlo teploty (len pre istotu je to tam dvojpinovy)? Este si skontroluj spinac volnobehu na klapke ci sa spravne zapina.
Ale spat k problemu. Ak mas po odpojeni AAC volnobeh v poriadku, tak je problem v signale od ECU. Klesne ti volnobeh ked odpojis cidlo teploty (len pre istotu je to tam dvojpinovy)? Este si skontroluj spinac volnobehu na klapke ci sa spravne zapina.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
Mam presne ten isty problem...Uz skoro dva roky... Ina riadiaca, ine AAC atd...Stale nic...A po novom mi nejde ani sytic...Rad by som to vyrieisil...Este chcem pomerat cidla podla manualu ale fakt neviem..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
kenivruh píše:Ok len pre upresnenie. AAC to co je na sani nieje sytic ale volnobezny ventil. Sytic mas dole mechanicky. Cislo 13 http://static.nissan4u.com/epc_img/14361041245632.png
Ale spat k problemu. Ak mas po odpojeni AAC volnobeh v poriadku, tak je problem v signale od ECU. Klesne ti volnobeh ked odpojis cidlo teploty (len pre istotu je to tam dvojpinovy)? Este si skontroluj spinac volnobehu na klapke ci sa spravne zapina.
kenivruh mal si pravdu bol problem bol vo vedeni k spinacu volnobehu odhnita kabelaz dnes som uz mal konecne cas aj na svoje auto opravil som to a auto bezi jak hodinky dakujem ti moc za dobru radu ! a Jimmbo skus to tiez hadam uspejes
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
No skusim to pozret...a ako si to skusal???? Nejak si to prepila? Ci len okom?
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
na nasavacej klapke mas taku ciernu skaulku a do nej ide steker s ciernou gumou a dva kable ja som mal jeden snich odpojeny (odhnity) musis dat tu ciernu gumu zo stekru dole !Jimmbo píše:No skusim to pozret...a ako si to skusal???? Nejak si to prepila? Ci len okom?
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
ale to je snimac polohy klapky ked sa nemylim... .Nie A.A.C. .... No skusim to tam pozret..Mozno len to je zle nastavene
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
No ale on myslel prave ten snimac polohy Lebo tam je spinac volnobehu. Ak je ten zly tak sa ti po zavreti klapky ecu nedozvie ze ma riadit volnobeh.Jimmbo píše:ale to je snimac polohy klapky ked sa nemylim... .Nie A.A.C. .... No skusim to tam pozret..Mozno len to je zle nastavene
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem so sitičom A.A.C. valve !
aha takto.... No tak to musim pozriet..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...