Problém se startováním
Problém se startováním
Ahoj lidi.Potřeboval bych poradit.Divně mi startuje motor.Když auto stojí dýl,třeba přes noc,tak po nastartování chytne na první škyt,3-4 vteřiny drží 1900 ot. a zdechne.
Pak se jen točí,jak když nepálí.Po chvíli začne škytat,pravidelně v intervalech jak když pálí jeden válec,po chvíli se postupně přidá zbytek a nakonec to stěží chytne,ale jde nepravidelně na 1000 ot.Nakonec se ustálí a vyběhne zase na 1900 ot.Kdyz ho teď chcípnu a znova nastartuju,tak chytne napoprví,zase 1900.Po ohřatí klesne na 1600.Když seřídím volnoběh tak maximalně na 1000 a šroub na A.A.C. je skoro celej zatočenej.Problém se objevil zničehonic.Auto jezdilo v pohodě,jen se za studena mezi 2000 a 3000 ot.dusilo.Měsíc zpátky jsem měnil olej, a jel se projet.Po návratu jsem zkusil alternativní zapojení FPR podle návodu tady na fóru,no a druhej den ráno byl problém na světě.FPR jsem zapojil zpátky jak mělo bejt,žádná změna.Zkusil jsem nastavovat kontakt volnoběhu,nakonec jsem ho vyměnil i s klapkou a nic.Vyměnil A.A.C.,taky nic.Měřil jsem air regulator podle manuálu,měl by bejt v pohodě.Akorát jsem nezkusil jestli zavírá(ještě vyzkoušim).Měřil jsem čidlo teploty motoru,odpor mělo v normě a při ohřívání se měnil.Zkusil jsem nastavit předstih zhruba na těch 15 BTDC,nakonec jsem vyměnil i CAS,taky nic.Ještě zkusim co mi poradil Fizz a uvidíme...
Jinak motor je od Fizze je po GO,komprese 11:1,vačky 248°,vysokokompresní písty.
Mám tam walbro,chip s2,otevřenej filtr a svíčky Denso Iridium IQ20 a novej palivovej filtr
Najeto 700km
A perlička na závěr.Při jednom pokusu o start to chytlo,motor sebou začal házet,div,že mi nevyskočil z auta.Hned jsem to zdechnul,ale slyšim čvachtání,tak se jdu podivat a pod autem louže oleje,olejovej filtr nafouklej jak balonek a olej smrděl benzinem...
Pak se jen točí,jak když nepálí.Po chvíli začne škytat,pravidelně v intervalech jak když pálí jeden válec,po chvíli se postupně přidá zbytek a nakonec to stěží chytne,ale jde nepravidelně na 1000 ot.Nakonec se ustálí a vyběhne zase na 1900 ot.Kdyz ho teď chcípnu a znova nastartuju,tak chytne napoprví,zase 1900.Po ohřatí klesne na 1600.Když seřídím volnoběh tak maximalně na 1000 a šroub na A.A.C. je skoro celej zatočenej.Problém se objevil zničehonic.Auto jezdilo v pohodě,jen se za studena mezi 2000 a 3000 ot.dusilo.Měsíc zpátky jsem měnil olej, a jel se projet.Po návratu jsem zkusil alternativní zapojení FPR podle návodu tady na fóru,no a druhej den ráno byl problém na světě.FPR jsem zapojil zpátky jak mělo bejt,žádná změna.Zkusil jsem nastavovat kontakt volnoběhu,nakonec jsem ho vyměnil i s klapkou a nic.Vyměnil A.A.C.,taky nic.Měřil jsem air regulator podle manuálu,měl by bejt v pohodě.Akorát jsem nezkusil jestli zavírá(ještě vyzkoušim).Měřil jsem čidlo teploty motoru,odpor mělo v normě a při ohřívání se měnil.Zkusil jsem nastavit předstih zhruba na těch 15 BTDC,nakonec jsem vyměnil i CAS,taky nic.Ještě zkusim co mi poradil Fizz a uvidíme...
Jinak motor je od Fizze je po GO,komprese 11:1,vačky 248°,vysokokompresní písty.
Mám tam walbro,chip s2,otevřenej filtr a svíčky Denso Iridium IQ20 a novej palivovej filtr
Najeto 700km
A perlička na závěr.Při jednom pokusu o start to chytlo,motor sebou začal házet,div,že mi nevyskočil z auta.Hned jsem to zdechnul,ale slyšim čvachtání,tak se jdu podivat a pod autem louže oleje,olejovej filtr nafouklej jak balonek a olej smrděl benzinem...
Re: Problém se startováním
nemas tam nahodou mit svicky 22 ?ne 20 jsou moc teple mas tam mit 22 pri te kopresi a stage 2
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém se startováním
Jake mas tlaky na motoru? Taky mi to moc nechtelo startovat. Tlaky jsem mel 7-7-10.5-7.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Problém se startováním
woyta ten motor je novej ma najeto jen 700km pokud se nepletu je po go od kentoy
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém se startováním
Ted to vidim.
Fizz si delal GO sam jestli se nepletu.
Fizz si delal GO sam jestli se nepletu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Problém se startováním
248 vacky nemaju mat vyssi volnobeh?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: Problém se startováním
neTosho píše:248 vacky nemaju mat vyssi volnobeh?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém se startováním
Mara_m : svíčky vyzkoušim,ještě tady mám sadu NGKáček PFR6A-11 co maj bejt v sérii,tak uvidíme
Re: Problém se startováním
ono 6 jsou stejne jako ty 20 ale pokud mas je nove tak to zkus mas tam mit NGK 7 ci denso 22 ja mel denso 22 a na prvnim valci mi praskla keramika detonacema a spadla do jiskriste a delala to ze chvilku jen prvni valec jo pak chvilku ne pak to sebou skubalo a tak ale mrkni na svicky kdyz to neprestane tak mam dalsi napad
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Problém se startováním
protože máš vysokokompresní motor, tak musíš bejt opatrnej na detonace, ten motor jede jak taketa, ale může se rychle odsrat, vysokokompresní motory neskládám nikomu kdo bojuje s penězma, to riziko je vysoké že se něco stane, fizz ho chtěl, protože viděl a cítil jak jezdil můj vysokokompresák, ale pak potřeboval mony na 300zx a tak prodal a bude si stavět druhej
prosím tě změř komprese a iridiový svíčky vyhod, ten motor je v záběhu a než si vše sedne, tak to trošku bere olej a tyhle svíčky si s olejem nerozumí, až se zajede, klidně je tam zkus dát, ale nejlepší řešení co se svíček týká, tak tam dej Q22, nebo K22 densa (ty Kačka jsou na S14, ale když neseženu Q dávám K)
osobně bych tam už iridiový svíce nevracel a měnil seriový densa vždy s olejem
prosím tě změř komprese a iridiový svíčky vyhod, ten motor je v záběhu a než si vše sedne, tak to trošku bere olej a tyhle svíčky si s olejem nerozumí, až se zajede, klidně je tam zkus dát, ale nejlepší řešení co se svíček týká, tak tam dej Q22, nebo K22 densa (ty Kačka jsou na S14, ale když neseženu Q dávám K)
osobně bych tam už iridiový svíce nevracel a měnil seriový densa vždy s olejem
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startováním
Iridiove sviecky nebrat. Ja mam vo svojom Brisk platinove a ziadny problem ani na 1.2 baru.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Problém se startováním
Tak komprese změřeny.Na všech válcích je 15 barů.Zkusily jsme v garáži lehce zatopit a na svíčkách(původních densech VQ20 ještě z předchozího motoru) jsme pokusně zmenšiliy odtrh na 0,6 mm a startování se trochu zlepšilo.Chytlo to napodruhý místo napočtvrtý.Ještě teda seženu uplně jiný svíčky...