Stránka 1 z 4
Velikost Intercooleru
Napsal: 28.11.2011, 09:44
od blázen
mara_m píše:ic zas tak neres ja nemam zrovna nejakyho mazlika mam ic do 900 koniku velke jako prase a zadnej problem ani lag tam neni jak mi tu nekdo rikal vubec to nebylo poznat zadna prodleva vubec nic proste stejne jak kdyz tam bylo o pulku mensi zalezi jak mas porobenej zbytek
Sice nesouhlasím, ale jástím jezdit nebudu
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 12:49
od mara_m
a ja to ic mam a neni problem takze mluvim ze sve zkusenosti kterou tady ma aj vic lidi kdyz bylo receno ze budu jezdit s gt2871r na stage 2 tak tomu taky nikdo neveril a presvedcovali me ze to nemuze bejt a ejhle ono to jezdi ze nejde pouzit r33 brzdovej valec taky presvedcovali a on de kdyz kentoya postavil prvni vysokokopresni motor taky ho odsoudili a tet ho skorem kazdej ce jinak uz mam jednotku na cete takze az dorazi tak dem ladit a to s gt2871r at se ukaze kdo mel pravdu
jinak pardon za OT
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 13:08
od blázen
nikdo vysokokompresní motor neodsuzoval,jen bylo tvrzeno,že nižší komprese ti dovolí vyšší tlak turba a vyšší maximální dosažitelný výkon (za předpokladu maximálního tlaku turba a předejitím detonacím) což je pravda
a k tomu IC.. rovnice k lag time hovoří jasně.. tu taky nikdo nezmění ... s menším objemem toho celého traktu za turbem je lag time prostě kratší..
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 14:05
od welveth
s přidáním blow off ventilu se přiblížim lepším hodnotám, ne?
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 17:37
od mauglie
Když bude recirkulační, určitě
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 18:01
od blázen
mauglie píše:Když bude recirkulační, určitě
Jak?
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 20:16
od vmille
taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.
Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 20:22
od mara_m
vmille píše:taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.
Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
a nejsi jedinej kdo to neschledal s T25
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 20:28
od Koudy
Já sem to taky foukal 25kou a uplná pohoda, jak sem psal, nepoznal sem rozdíl
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 28.11.2011, 20:31
od blázen
já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 29.11.2011, 21:13
od jan20nov
a kdy s tím vůbec vyjedeš....někdy musíme dát sraz
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 29.11.2011, 22:53
od welveth
Do jara
Nespěcham na to , uvidíme
Do ty doby muzem dat sraz zatim s tvoji karou ze bych na to mrknul.
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 30.11.2011, 09:53
od Mirek
blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 30.11.2011, 11:31
od blázen
Mirek píše:blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Napsal: 30.11.2011, 11:45
od Mirek
blázen píše:Mirek píše:blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
no vicemene mas i nemas, ..pise tam ze odezva plynu zustala stejna (zadny LAG), pouze doslo ke zmene krivky vykonu a narustu otacek pro dosazeni max plniciho tlaku. Kdyz jsi tam mel to mensi IC, mas zmerene teploty pred i za ze tady s takovou jistotou tvrdis ze polovicni staci?
Neber to jen jako rejpani, ale pro takove 100% tvrzeni by jsi mel mit v ruce vic nez jen subjektivni dojmy. Omlouvam se za OT, ale vicemene je to k tematu. Myslim si ze IC ktery pouzil je naprosto optimalni, take jsem ho na aute mel (sice na SR, ale mel) a nepocitoval jsem zadne prodlevy....
Naopak u premotorizovanych aut je mene strma krivka narustu krouticiho momentu mozna i pozitivni jev. K cemu je ti narust X set Nm v rozmezi 2tis otacek, kdyz to nedokazes prenest na silnici....