caute potreboval by som radu strhol sa mi zavit tam kde skrutka drzi napinak a vypadla mi odtial. Ked som skusal dat druhu skrutku tak mi tam vobec nedrzi, aj som to skusal prerezat zavit so zavitnikom a nepomohlo asi to tam je neake posahane... neviem ako sa to stalo lebo som s tym nic nerobil len mi zrazu zacal strasne pistat remen v poslednej dobe tak som skumal preco.
takze ten napinak nemam ako uchytit o alternator, cely problem je v tom ze v tej diere co ma drzat napinak je cely zavit zniceny a nepomohlo ani ked som ho narezal znovu.
potrebujem cely novy altik, alebo sa to uz niekomu stalo?
za rady dakujem
problem s napnutim remena na alternatore
problem s napnutim remena na alternatore
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
No tak na opravy zavitu se prodavaji vlozky, specialnim zavitnikem vyriznes zavit, natocis tam vlozku a do ni teprve sroub. Tusim to vyjde kolem 2000kc
Ted si presne nevzpominam jak to je u SX, ale neni ten zavit pruchozi? Respektive neni tam dira skrz?
EDIT: opravena cena, preklepl jsem se o nulu
http://www.naradi-naradi.cz/opravy-zavitu/c-1400/
Ted si presne nevzpominam jak to je u SX, ale neni ten zavit pruchozi? Respektive neni tam dira skrz?
EDIT: opravena cena, preklepl jsem se o nulu
http://www.naradi-naradi.cz/opravy-zavitu/c-1400/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
na nejakym dvoukilu sem to zpravoval chtel to levne tak sem jen dal uzkou matku z druhe strany a funguje to bez problemu. na svych autech to tam davam vzdy. lepsi nez nekde po ceste resit takovou blbost.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
jo no, kvuli tomu me zajimalo jestli je tam pruchozi dira, aby dal delsi sroub a matku, myslim ze na takovem reseni neni nic spatneho.Fizzbiker píše:na nejakym dvoukilu sem to zpravoval chtel to levne tak sem jen dal uzkou matku z druhe strany a funguje to bez problemu. na svych autech to tam davam vzdy. lepsi nez nekde po ceste resit takovou blbost.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: problem s napnutim remena na alternatore
ok diky moc chalani takze staci dlhsi srob s matku a je to vyriesene super
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
tu matku sem prave ubiral protoze myslim trochu lezla do vody z bloku... ale uz si nejsu ooplnej jistej nicmene se vsim vsudy prace asi na 10minut, nezapomen ze az nasponujes remen tento sroub musis dotahnout.