Rychlý Dotaz tesneni pod hlavu
Re: Rychlý Dotaz tesneni pod hlavu
Blok motora CA18DET a CA20E sú podobne.Rozdiel je len v hlave motora, ale aj v časovaní ventilov v rozvodovom systéme.Bloky CA18 a CA20 su odlišné vo vrtu,ostreku piestov zo spodu motora.Takže ked berieme vrt motora tak už ti nepasuje to tesnenie.Fizzbiker píše:jde tesneni pod hlavu z CA18DET pouzit na CA20E?
CA18 má 1809cc a CA20 má 1974cc
CA18 má 83,0 vrt a CA20 má 84,5 vrt.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlý Dotaz tesneni pod hlavu
CA20E vrtanixzdvih 85x88
bloky jsou ze stejneho odlitku to vim taky jen nevím jestli napriklad to tesneni neni v necem odlišné a pujde použít. proto se ptám.
ANO/NE.
bloky jsou ze stejneho odlitku to vim taky jen nevím jestli napriklad to tesneni neni v necem odlišné a pujde použít. proto se ptám.
ANO/NE.
Re: Rychlý Dotaz tesneni pod hlavu
Podle tohohle by meli byt shodne.
http://club-s12.org/v3/index.php?topic=14046.0The head gasket lines up perfectly (same part number between the CA20E & the CA18DET).
Naposledy upravil(a) Woyta dne 12.02.2012, 12:06, celkem upraveno 1 x.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133