Koupím T25 bebo T28
Napsal: 17.02.2012, 23:09
Děkuji za nabidky
Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-RMirek píše:Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Zemi RHD-cars píše:Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-RMirek píše:Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.
Tyhle mam. Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
promin, nevim kde jsi to vzal, ale jedine turbo ktere zvladne 1.3 baru je R34 N1 turbina. R32/33 turbu zazvoni ve vyfuku vyfukova turbina pri tlaku nad 1 bar (informace primo z GT-R for)......stejne urcite neni, ma keramickou vyfukovou cast...mimo to tady nikde nepisou ze je to T25 turbo, pouze ze je to T25 priruba pokud dobre ctu Kdyz bude mit kenivruh cas, mrkne do fastu jestli maji stejna cisla a maji blize k T28 turbum, skoda toho omezeni keramicke vrtulky...Zemi RHD-cars píše: Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-R
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.
Tyhle mam. Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
No uz podle cisel je jasny ze je to nesmyslZemi RHD-cars píše:TY kecy jsem nasel na GTR foru. Vsak je nebudu prodavat za statisice ... Ony se budou nekomu hodit.