Rozdíli předních náprav S13/S14

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Al3x »

Moc prosím, může mi tady někdo potvdit, nebo opravit věci co níže napíšu a odpovědět na to co nevím, týká se to rozdílů na přední nápravě mezi s13 a s14.
Vím že na s14 by měl mít průměr náboje 32mm na s13 30mm a u s14 je větší průměr šroubů těhlice/tlumič.
Je na těhlici ještě nějaký jiný rozdíl? třeba v mase materiálu, geometrii, průměru čepů?
s14 by měla mít tuším vetší průměr čepu spodního ramene, výška čepu ramene je stejná? Někde jsem tuším četl že s14 rameno je delší, je to tak?
Čepy řízení mají podle toho co jsem našel stejný průměr, výška je stejná?
S14 má větší průměr axiálních, táhel takže pokud se použijí s14 čepy - musí se použít s14 táhla, délka táhel je stejná.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Mirek »

S14 naprava je na ramenech sirsi, takze tyce rizeni musis pouzit i tak. Vzhledem k tomu ze domecky tlumicu jsou stejne od sebe, predpokladam ze ma tehlice trosku jiny tvar uchyceni na tlumic, aby nebyly kola do A.
Cep pro lozisko je u s14 vetsi, rozmer si ted nepamatuju ,ale je vetsi i ten zavit pro matici, ktera drzi naboj a je tam trosku jiny system jisteni te matice. U S13 lze vymenit lozisko v naboji, u S14 je to jeden kus s nabojem.

Jinak vse co jsi napsal sedi, az na cepy rizeni, tam nevim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Al3x »

Díky
jen pro upřesnění
Mirek píše:S14 naprava je na ramenech sirsi
takže ramena s14 jsou delší? nebo to je napravnicí?
výška čepů ramen s13/14 je stejná?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Mirek »

Al3x píše:Díky
jen pro upřesnění
Mirek píše:S14 naprava je na ramenech sirsi
takže ramena s14 jsou delší? nebo to je napravnicí?
výška čepů ramen s13/14 je stejná?
napravnice je stejna, ramena jsou delsi mezi dirama na tension rods a cepem

vysku cepu nevim
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Al3x »

OK ještě jednou díky
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Rozdíli předních náprav S13/S14

Příspěvek od Al3x »

Podařilo se mi najít rozměry čepů ramen, snad to sedí

S13 Front
Taper low diameter 15.8mm
Taper High diameter 18mm
Taper length 19.5mm
Diameter where it presses in 41mm

S13 Rear, R32 Rear
Taper low diameter 15mm
Taper High diameter 18.6mm
Taper length 23mm
Diameter where it presses in 38mm

R32 Front. S14 F&R , S15 F&R
Taper low diameter 15mm
Taper High diameter 18.6mm
Taper length 23mm
Diameter where it presses in 41mm
Odpovědět