Stránka 1 z 3
G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 10:20
od sr20detn14
Zdravím turbo mági(zasvěcených je tu pár a ty bych prosil o názor či radu)od kterých bych ptřbvl pár rad či zkušeností při opravě motoru sr 20de(stock)+turbo garet 25g tlak 0,6 baru motor má cca 200 tis naj,výkon na brzdě 220ps.
Došlo na lehkou poruchu zřejmě na pístním čepu či ojničním?-je mi jasné že se musí rozdělat aby se diagnostikovala příčina přesně,motor zatím jen lehce tukal a záhy se odstavovalo,nekouřil v maximu si trochu pápnul.Olej bez kovového bordelu.Tlaky nikdo neměřil(žádné).
Otázka zní jaké zásady dodržet a zda se to vyplatí finančně-proti nějaké té spolehlivosti,jsem ochotny investovat do go cca cenu sr20ve a to je ten brouk bude to stačit?nebudu to tahat za dvě sezony o5 ven??Mám tady u nás člověka co tyhle auta-motory dělá s dlouhou historii Kodr Smidary a ten tvrdí že tahle částka by se nemusela ani vyčerpat...Najedu tak max 15tis za sezonu,ale už mě láká spíš okruh,odjetou mám Sosnu a Lausitzingring.A turbo bych tam zatím rád nechal VE si nechám v záloze do dalších let(nejspíš)
Nejsem motorář a tak proto možná trochu hloupí dotaz za odpvdi předem poníženě děkuji
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 13:57
od Svobda
Tam prdni jine seriove Srko co nema tolik nalitano a melo by zase chvili slapat
. To sezenes za 5000kč.
Ale u GO mas jistotu no .
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 16:21
od 200sxfabi
Svobda píše:Tam prdni jine seriove Srko co nema tolik nalitano a melo by zase chvili slapat
. To sezenes za 5000kč.
Ale u GO mas jistotu no .
Prosim tě prozrad mi kde se dá sehnat funkční SR co bude fungovat za 5000,-
...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 18:03
od Mirek
200sxfabi píše:Prosim tě prozrad mi kde se dá sehnat funkční SR co bude fungovat za 5000,-
...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.
On mysli ale SR20DE ktery se daval do GT verzi FWD nissanu. Ten za 5 funkcni sezenes....
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 19:29
od Svobda
Sr za ot . Ale presne jak pise Mirek mi mame predokolkove (atmosfericke) SR
to sezenes za 5000 kč i v dobrem stavu
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 11.03.2012, 20:50
od 200sxfabi
Omlouvam se má chyba...
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 06:34
od sr20detn14
Odpovědi nepotěšily tohle není řešení pro mě...,nechci jít cestou pokus-omyl...,navíc na dobrý 20let starý motor tady u nás nevěřím.Jsou tu lidé co by mohly racionálně vysvětlit co je bezpodminečně nutné pro g.o s uspěchem.Počítám s novymi ložisky,sály,kroužky,těsněními samozřejmě,pumpy olej voda,broušení kliky se uvidi atd......
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 09:36
od blázen
potřebné je jediné....vela peňazí
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 09:51
od sr20detn14
No to by mě nenapadlo
novej ho asi nepostavim-viz příspěvek výše-kgk racing..
pudu do toho s tim co mam a pomodlim se před každou jízdou.Neměl by nekdo GTIR písty+ojnice nejlepe?
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 10:41
od Svobda
Gti-R motor je jinej myslim. By ti to tam neslo .
Jagy tu prodaval zanovni eagle ojnice myslim za 6000kč .
Ono pocitat kolik to bude stat nema cenu dokud ten motor neotevres a neuvidis co vse je v ....
Leda pocitat s nejhorsi variantou.
Jinak za krouzky jsem ted daval nejakych 1600kč, tesneni pod hlavu reinz 1000kč (pro turbo spis nejakej kovak takze vic), gufera ventilu 600kč, rovnani hlavy 700kč.
Rozvodovej retez 258 kč . Origo retez 1800 kč myslim a cela rozvodova sada nejakych 6000kč . Predni a zadni gufero nejakych 600kč.
A pak jsem myslim videl Saly ojnicni 1200kč , klikovky nevim ..... A pak kdyz mas neco v prdeli a potebujes vybrus tak to narusta.
A ta prace no .
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 10:57
od Fizzbiker
Svobda píše:
Rozvodovej retez 258 kč .
to bude urco kvalita....
rady na GO? nešetři na nespravnych mistech, peclive motor vycisti umyj zmer tolerance (ovalitu ojnicnich ok a proste vsecko co se hybe a toci.) tesneni pod halvu muzes pouzzit ze SR20VET seriove kovove,... delat GO za levňocha nema smysl.
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 12.03.2012, 11:18
od Svobda
Fizz : je to od JPN no. Tak uvidime. Vsak je to jen obycejnej retez
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 09:06
od jagy
Par lidi by ti tu urcite poradilo konkretne, viz. treba Vmille (zkus ho poprosit pres SZ) a dalsi. Vsechny tesneni, loziska, krouzky pistni,... pak jestli budes resit vybrus kliky, ovalitu valcu, hlavu snizit, gufera, atd. Je toho hodne, ale rozhodujici bude to dat nekomu, kdo tomu rozumi a ma s tim motorem zkusenosti. Jestli tam chces pak resit DET ojnice/pisty je otazka, ale nutne to neni. Ojnice jsou silnejsi, ale pist je jen otazka kompresniho pomeru, pri spravnem naladeni neni zadny problem se seriovou kompresi.
Ale muj nazor jsem ti rekl... SR20VE je levnejsi, rychlejsi a spolehlivejsi. Ja bych DET do FWD v tvem pripade necpal, pokud nechces jezdit maximalku na dalnici.
Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 18:48
od mara_m
jagy píše:Par lidi by ti tu urcite poradilo konkretne, viz. treba Vmille (zkus ho poprosit pres SZ) a dalsi. Vsechny tesneni, loziska, krouzky pistni,... pak jestli budes resit vybrus kliky, ovalitu valcu, hlavu snizit, gufera, atd. Je toho hodne, ale rozhodujici bude to dat nekomu, kdo tomu rozumi a ma s tim motorem zkusenosti. Jestli tam chces pak resit DET ojnice/pisty je otazka, ale nutne to neni. Ojnice jsou silnejsi, ale pist je jen otazka kompresniho pomeru, pri spravnem naladeni neni zadny problem se seriovou kompresi.
Ale muj nazor jsem ti rekl... SR20VE je levnejsi, rychlejsi a spolehlivejsi.
Ja bych DET do FWD v tvem pripade necpal, pokud nechces jezdit maximalku na dalnici. Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.
duvod ?
Re: G O sr20de+G25g-dodržení zásad práce
Napsal: 15.03.2012, 20:50
od jagy
Viz. to jsem psal tesne pred tim tvym zvyraznenim.
Zeptej se Pecy co musel mit v SX aby to zajelo stejny cas v Brne jako seriove Clio. Plus jezdit rychle s FWD je mnohem jednodussi.