Dostal se mi do pazour bufík Eberspächer Hydronic B5W SC. Povedlo se mi vygooglit celkem detailní popis k verzi D5W, což je klon na naftu, ale na B5W prakticky nic. Zajímalo by mě schéma zapojení, protože ten návod na D5W byl na Sharana, kde je zabudovanej už z výroby, takže tam je pár odlišností.
Díky moc.
PS: Co jsem našel, tak ho používali třeba tatrováci.
Bufík
Bufík
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bufík
Tento mas? http://eberspacher.com/downloads/techni ... manual.pdf
http://eberspacher.com/downloads/techni ... hnical.pdf
Dizlove a benzinove co viem su na 99% rovnake okrem toho co spaluju.
http://eberspacher.com/downloads/techni ... hnical.pdf
Dizlove a benzinove co viem su na 99% rovnake okrem toho co spaluju.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Bufík
Bezva, to vypadá, že je přesně to, co potřebuju! Díky!
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."