2.5" vs 3"

Odpovědět
cock
user
Příspěvky: 127
Registrován: 13.01.2009, 19:49
Bydliště: Košice, Slovensko

2.5" vs 3"

Příspěvek od cock »

pravdepodobne to tu uz bolo vseobecne rozoberane vela krat, hlavne si pamatam na raddyho rady k vyfuku, ale tato otazka je na konkretny priklad - mam HKS catback, ktory ma priemer 65mm, co je 2,6". chcel by som namiesto katalyzatorov objednat toto:

http://www.z1motorsports.com/product_in ... ts_id=3372

Testpipes, ktore maju v ponuke su bud 2,5" alebo 3". Moje downpipes su seriove, a 2,5" testpipes udajne sadnu na takyto setup bez problemov, ale 3" uz nie. V buducnosti planujem tiez menit downpipes, ale to az ked pojdu vacsie turba s 5 srubami na vyfukovej casti. Preto mi napadlo, ci nebude lepsie objednat naraz 3" testpipes a 3" downpipes a tie napojit na HKS catback. Ma 2.5" nejake vyrazne obmedzenie co sa tyka vykonu? Na tt.net som nasiel obmedzenie 300kW, ale nezda sa mi to.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.5" vs 3"

Příspěvek od kenivruh »

Najvacsi "brzdic" u Z32 su seriove zvody a turbo elbow. 2.5" vyfuk je dostatocny na velmi vela koni. Vezmi si ze cez neho ide objem len z 1.5ky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět