Stránka 1 z 2
VG30dett apexi power FC
Napsal: 28.10.2012, 21:38
od Lucas-200SX
Nasel jsem zajimavej odkaz a vubec netusim jak to nekdo dokazal predelat,prej se ofiko nikdo nevyrabeli na 300ZX
http://www.aus300zx.com/forum/showthread.php?t=312252
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 29.10.2012, 07:34
od kenivruh
Zobral powerfc pre iny motor a pouzil. Napr CA18DET a VG30DETT ecu maju na 99% rovnaky pinout (okrem toho teda ze vg ma o 2 vystupy na vstrek a cievku navyse, tak je myslim este rozdiel na ktorom pine je fuel pump).
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 29.10.2012, 19:54
od adner
na ja ale nezabudni že RB je in line, kdežto VG 60°
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 29.10.2012, 21:29
od Lucas-200SX
Našel jsem prave nekde info na US foru ze se to prave predelava z FCcka z RB25 ale otazkou je,jak to naladit aby to fungoval s V motorem..
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 07:58
od kenivruh
adner píše:na ja ale nezabudni že RB je in line, kdežto VG 60°
Nepoznam moznosti power fc, ale pri aem ems to nieje problem. Zmenis parameter kedy ma hadzat iskru/vstrekovat a je to. Neviem ci ma nieco take aj power fc.
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 07:59
od kenivruh
Lucas-200SX píše:Našel jsem prave nekde info na US foru ze se to prave predelava z FCcka z RB25 ale otazkou je,jak to naladit aby to fungoval s V motorem..
Nestaci ti nistune?
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 11:33
od adner
PFC to neumí, tam to maník musel vymyslet nějak hustě drsně....
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 19:59
od Lucas-200SX
adner píše:PFC to neumí, tam to maník musel vymyslet nějak hustě drsně....
Vychytal to velmi krute jen prijit jak na to,bylo by to lepsi reseni jak Nistune...
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 20:44
od adner
myslíš že by to jelo víc?
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 30.10.2012, 22:39
od Trinom
pokud má pfc možnost nastavení časování vstřiků, tak bych v tom problém nehledal.
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 31.10.2012, 12:25
od kenivruh
Necital som to cele, ale podla toho, ze sa da z32 ecu pouzit priamo na r33, tak to asi funguje aj opacne. Casovanie vstrekov a zapalovania je vlastne dane signalom od CASu (podla mna) a predpokladam teda, ze z32 cas ma inac tie dierky ako r33 a ecu je sumafuk aky motor tam je. Dava iskru alebo vstrekuje napr. 4 kratke impulzy po poslednom dlhom.
http://nistune.com/docs/Z32_ECU_Modific ... n%20V6.pdf
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 31.10.2012, 14:09
od adner
to by samozřejmě byla nejjednodušší cesta, ale RB CAS jsem rozebraný neviděl, takže kaine ánung...ten link to ale v podstatě potvrzuje...
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 31.10.2012, 17:32
od Lucas-200SX
adner píše:to by samozřejmě byla nejjednodušší cesta, ale RB CAS jsem rozebraný neviděl, takže kaine ánung...ten link to ale v podstatě potvrzuje...
no podle me jo pac pfc je plne programovatelna ecu kdezto s nistunem furt ladis serii jednotku..
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 31.10.2012, 18:27
od Lucas-200SX
Trinom píše:pokud má pfc možnost nastavení časování vstřiků, tak bych v tom problém nehledal.
A ano casovani vstriku jde na PFC nastavit
Re: VG30dett apexi power FC
Napsal: 01.11.2012, 01:59
od adner
PFC není pro Z žádným přínosem, neumí nic lépe...časování zapalování je pořád časování zapalování, jak v PFC, tak v té "obyčejné sériové jednotce", stejně tak AFR, závislosti na teplotách, volnoběh, dwell duty atd atd....PFC nepřidá ani objem válce, ani výhřevnější palivo ani nižší ztráty ani lepší zapalování...je to pořád jen řízení motoru a obyčejné vícebodové FI - a to nic víc, než je v sériové jednotce, nepotřebuje...tedy pokud nebudeš chtít vydolovat 1000 HP+ pro dlouhodobou zátěž...ale na to ti ani PFC nebude nic platné....řeči, že sériová jednotka je "slabá" už jsem slyšel mnohokrát. Slabá protože neumí 50 zbytečných map, tabulek a korekcí zaměřených na ekologii? Protože v podstatě k ničemu jinému ( mimo pár výjimek) ten výpočetní výkon moderních "rychlých" jednotek není potřeba (jsou v tom ještě závislosti krouťáku, trakce, ABS a dalších kravin které by ve finále stávající 8 mi bit opravdu nezpracoval ale to jsou věci, které se nás netýkají a s původním řízením motoru nemají nic společného...)
Dodnes se staví tisícikoňová monstra s karburátory a funguje to, takže bez opravdu smysluplného důvodu považuji investici několikaměsíčního platu do složité St. Alone jednotky za zhola ekonomicky hloupou (a to jsme se ještě nebavili o tom, že tu není téměř nikdo, kdo by ji uměl využít)...
ledaže by si chtěl člověk udělat radost..