Stránka 1 z 1
spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 03:57
od geegaladriel
Poradte niekoho kto repasuje automaticke prevodovky, tak aby vydrzali, idealne ak mate osobnu skusenost. Lokalita:CR,SK,PL.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 09:10
od Woyta
Jestli to mas na ameriku tak ty jsou vetsinou celkem jednoduche a zvladnes to sam.
Trinom nekoho na prevodovky amerik zna. Ja si ted nemuzu vzpomenout.
Prevodovku z Thunderbirda jsme ale delali sami.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 10:23
od kenivruh
Neviem ci to je len moj pocit, ale asi je fakt najlepsie si robit repas sam v tychto koncinach.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 11:20
od Trinom
No, převodovka z T-birda je ještě stará škola ze 70. let, 3° plně hydraulický automat. Jako že by se mi chtělo dělat nějakou modernější (např. AXOD) se teda rozhodně říct nedá. Třeba taky proto, že ty nový krámy obsahujou čidla a solenoidy, co občas taky jeden stojí bůra, druhej deset a tak. Navíc na to ani nemám vybavení.
Napiš, co to je za převodovku.
Jinak celkem slušný reference jsou na
Vlastu Antla, jinak firem je tu víc, namátkou
ATST v Praze,
Cartime v Ostravě. Pak je ještě několik soukromníků, ale ti buď nechcou moc dávat záruky, nebo se specializují na určitý typ převodovky, nebo výrobce. To je myslím i případ Cowleyho z Plzně, co dělá jen Fordy.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 19:48
od geegaladriel
Trinom píše:No, převodovka z T-birda je ještě stará škola ze 70. let, 3° plně hydraulický automat. Jako že by se mi chtělo dělat nějakou modernější (např. AXOD) se teda rozhodně říct nedá. Třeba taky proto, že ty nový krámy obsahujou čidla a solenoidy, co občas taky jeden stojí bůra, druhej deset a tak. Navíc na to ani nemám vybavení.
Napiš, co to je za převodovku.
Jinak celkem slušný reference jsou na
Vlastu Antla, jinak firem je tu víc, namátkou
ATST v Praze,
Cartime v Ostravě. Pak je ještě několik soukromníků, ale ti buď nechcou moc dávat záruky, nebo se specializují na určitý typ převodovky, nebo výrobce. To je myslím i případ Cowleyho z Plzně, co dělá jen Fordy.
Je to audi a6 r.v. 2006 motor 3.0 tdi
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 19:57
od Gelo
v banskej Bystrici je chlap ktori repasuje nosia knemu auta aj s autonova ked si uz nevedia radi osobne mi nic este nerobil ale s pocutia viem ze ma dobru robotu ale aj pekne drahu
a repasuje jedine ak donesies s celim autom ked das len vybratu prevodovku tak ti nanu neda yaruku pokial ju nemontuje na auto on.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 15.12.2012, 20:39
od Mirek
Hlavne se obloukem vyhni Kojetinu. Jsou to fuseri.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 17.12.2012, 20:24
od Trinom
S takhle moderní věcí bych asi Šel rovnou za
Vlastou Antlem.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 17.12.2012, 21:46
od blázen
Kolik to má najeto?
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 17.12.2012, 22:54
od vmille
kluci v Breclavi to zvladnou, delaji to skoro denne. Ne jedna Audi uz jim prosla rukama.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 18.12.2012, 03:24
od geegaladriel
blázen píše:Kolik to má najeto?
okolo 250 000.
dakujem za odpovede.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 19.12.2012, 01:00
od Fizzbiker
a na kolik takova sranda vyjde?
mam tu opel frontera B 2,2 dti v automatu (gear je pry kopie volva) rozsvitila se kontrolka mazani (oleje dost) ale od ty doby necouva dopredu jede ale driv nebo pozdekj se zase rozsviti a nejede. nevim zda se stim srát nebo to nechat byt a sehnat druhy gear...
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 19.12.2012, 17:48
od Trinom
předpokládám, že měřit v automatu umíš - zahřátej, při běžícím motoru a na P nebo N.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 19.12.2012, 18:24
od Fizzbiker
pokud myslis hladinu aoleje bylo ho tam dost spis se nekde neoc zacpalo.
Re: spolahlivy servis automatickych prevodoviek
Napsal: 19.12.2012, 23:14
od Trinom
no, z vlastní rozborky ti můžu říct, že když ti nechce zabírat zpátečka (nebo kvalt obecně), tak to bude buď sjetýma lamelama pod limit a nebo když ti chčije olej někde, kde nemá (u mě to byly O kroužky kolem pístků) a není dostatečnej tlak na lamely.