Stránka 1 z 4
Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 22.12.2012, 20:01
od Bart34
Dokazal by mi nekdo rict/ukazat jak je vyreseny aby treba pri hustym desi se mi netopil motor vodou? Pojedu 120km/h budu mit 3.500ot, bude to stihat zrat, ale kdyz vyradim a otacky spadnou na 800, tak co? Jak to vyresit?
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 22.12.2012, 20:03
od Woyta
U seriovek mas odlucovac vody.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 22.12.2012, 20:09
od Bart34
mas nejakej nakres? nebo spon popis jak to funguje. Nebo to nakresli v malovani prosim, hledal jsem princip na netu asi 3/4 hodiny a nic.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 22.12.2012, 23:19
od Woyta
Obrazek zrovna nemam. Ale kdyz kouknes pod kapotu Fabie Tak sni vede do chladicove steny a tam je nacvaknut odlucovac.
Da se rici, ze to je takovy rozdvojka. Tezka voda pokracuje rovne dolu a motor nasava vicemene jen vzduch.
Jinak diru na kapote mivali nejake peugeoty co si pamatuju.
BTW nemas lepsi udelat nejakej snorchl sani dopredu?
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 23.12.2012, 11:12
od Bart34
Ne
Mam totiz karburatorovyho civica, kterej ma peknej ovalnej filtr, tak jsem si rekl, ze zaexperimentuju a udelam ho na styl old america
Ale resim ten prisun vzduchu. Na plno forech jsou jen pitomci kteri koupi falesny sani a prilepi to na kapotu, tady jsou i tech. zamereni lidi, proto to resim zde.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 23.12.2012, 13:20
od jagy
Nema to zadny vyznam. Nech to tak, jak to je...
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 23.12.2012, 14:42
od Bart34
Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 23.12.2012, 15:10
od Woyta
Ted me napada, ze nektere stare ameriky meli v sani na kapote dvirka.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 23.12.2012, 15:37
od holubrider
když uděláš klasickou kapličku nebo něco běžnýho tak bys musel přece brodit řeku abys to utopil + ještě perforovaní něco pochytá,a nebo tam dáš nějakou příčku abys to odklonil.MOc s tím nevymyslíš nehrotil bych to,ta voda tam nastříká nějaká vždy i bez toho nádechu v kapotě. 2)Ten filtr je stejnak mastnej nebo nečím impregnovanej pokud je to k&n nebo podobnej a je to tak samo o sobě bariera.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 00:02
od Awatar
Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 05:16
od Bart34
Tyyo to by byla pecka
Jeste abych nejaky mel
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 09:09
od Awatar
Bart34 píše:Tyyo to by byla pecka
Jeste abych nejaky mel
No nemáš si kupovat atmo mrdku.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 14:44
od mara_m
Awatar píše:Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže
nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem ..........................
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 16:13
od Awatar
mara_m píše:Awatar píše:Bart34 píše:Jagy, on neni rozdil jestli nasavas 70° vzduch nebo napr. 15°? Mozna mi neco ve skole uteklo
Asi ti ve škole uteklo to, že existuje turbo a intercooler. Ty ten vzduch stejně ohřeješ v turbu a kvůli ochlazení je IC. Takže
nasávání z kapoty je u turboauta víceméně jedno, radši si pořiď pořádný IC s dobrou účinností.
veris tomu ? ze kdyz nasaju v motoraku vzduch 90 stupnu prozenu ho turbem kde vzduch se jeste ohreje ze ic to schladi na teplotu okolniho vzduchu ? ja ne pri tom prutoku a te mase vzduchu nema sanci vetsi sanci na ochlazeni ma aftercooler nebot ma vetsi ucinost ale i tak je stale lepsi nasavat 20stupnovej vzduch ohrat ho jen turbem ..........................
Pokuď nebudeš nasávat vzduch přímo u výfuku, tak je to jedno. Zvlášť u 20 let starýho vraku s trochou koní. Tady děláš jako by to byla raketová věda.
Kolik si myslíš, že to přidá? Nula nula prd. Sou daleko důležitější věci, který se musej udělat, než vyřezat kapotu a myslet si, že to něco přidá.
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Napsal: 24.12.2012, 16:32
od mara_m
u vetsich vykonu ci vic vytizenejch motoru sani pod haubnou se = vetsi sanci na detonace atd a vykonu to prida sani pod haubnou + ic vs sani mimo + ic muze klido udelat az 50 stupnu ale vse je odvisle od ic od plniciho tlaku atd ................