Stránka 1 z 2

vyvazenie auta-drift

Napsal: 27.12.2013, 22:42
od Josip
Ake je optymalne rozlozenie vahy na drift car,popripade nevie niekto pomer vahy ori origo jdm zavodaku?

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 02:23
od Awatar
ideálně 50/50 a co nejvíc váhy mezi přední a zadní nápravou (tzn. co nejméně na převisech)

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 02:53
od Woyta
50/50 je ideal na okruh. Na drift je lepsi tezsi cumak.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 13:53
od remo
Woyta píše:50/50 je ideal na okruh. Na drift je lepsi tezsi cumak.
to by ma zaujimalo, aku ma toto teoriu, ze na drift je dobre mat kladivo??

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 16:51
od Woyta
Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 19:35
od Awatar
Woyta píše:Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.
Auta s tezsim predkem jsou naprd, nemaji grip (je mozna jednodussi dostat do driftu, ale to je tak vsechno a ani ten rozdil nebude markantni) a je snazsi se s nimi pretocit, jelikoz se hur ovladaji v driftu.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 29.12.2013, 20:38
od Josip
Woyta píše:Nekde o tom mluvil Keiichi Tsuchiya s dalsimi jezdci z D1.
Myslim, ze tam padlo neco od 60/40 a podobne.
Pri driftu se stejne snazis odlehcit zadek a dostat do smyku. Vyvazeni 50/50 ti v tomhle moc nepomuze. nerikam, ze to nejde ale je to tezsi.

Nekde tady na foru byl odkaz na anglicke stranky kde byl dost detajlni vicedilny clanek o nastavovani podvozku pro drift. Xcriss by si treba mohl vzpomenout.

skus si vzponut,lebo ja som tiez nieco take pocul,a chcel by som styl japan d1

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 25.01.2014, 08:54
od evo400
Pokud máš výrazně lepší grip na předku než na zadku, dá se tím tancovat velmi snadno, ale nikdy třeba neuděláš backwards entry ............. Pokud je grip a váha cca 50:50 jde s tím letět bokem a klidně i smykem přes všechna 4 kola. To je něco co s E30 a svarosvorem nikdy nezažiješ :alien:

Ale je lepší plácat si játra na foru než se zeptat někoho kdo jezdí a jít to vyzkoušet v praxi.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 25.01.2014, 13:05
od WICH3R
Evo - tím lepší grip na předku.. To je ten případ jak bylo na cds ten opel?

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 25.01.2014, 13:25
od evo400
WICH3R píše:Evo - tím lepší grip na předku.. To je ten případ jak bylo na cds ten opel?
Nevím, tento zážitek mi zůstal zapovězen. Žádnýho Opla jsem na CDS neviděl. Ale slyšel jsem o žigulíku atd.... to asi nebude ten koncept kudy jít. Jde o to, že u aut jako je Silvia S13, 14,15 nebo Soarer a určitě nějaká další není v podstatě moc co řešit. Člověk to jen vykostí, trochu zvětší rejd, trochu zvedne výkon, nastaví se geoška a auto je defakto driftu schopné a poměrně slušně vyvážené. Jiná situace nastává v momentě kdy se do toho sáhne stylem výměna motor či změna hnané nápravy, přestavba na pickup atd.... pak už to nefunguje bez rozmyslu, měření, vážení, pokusů a omylů.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 25.01.2014, 19:08
od WICH3R
Myslel jsem tohle , ale je to asi o tech návlecích na zadnich gumách....

https://www.facebook.com/photo.php?v=705340156150798

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 25.01.2014, 19:51
od evo400
WICH3R píše:Myslel jsem tohle , ale je to asi o tech návlecích na zadnich gumách....

https://www.facebook.com/photo.php?v=705340156150798
Promiň, ale tohle není drift a už vůbec ne driftovací auto. To je driftovací auto asi jako nákupní košík, ten má taky podobný chování.

Jak se asi může chovat auto které má hnanou přední místo zadní nápravy ?

Co udělá zadokolka když stojíš na místě a dáš plnej ? Začne se točit na místě (protože nikdy nemáš ideálně srovnaný volant a nikdy nestojíš na ideální rovině)
Co udělá předokolka ? Odjede

Jsem si říkal, jestli bych s tím vůbec uměl jezdit......

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 23.03.2014, 13:07
od Woyta

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 03.07.2014, 13:52
od Josip
Woyta píše:Tohle by melo bejt ono.
http://www.motoiq.com/Tech/TheUltimateG ... eling.aspx
Vdaka,nieco take som hladal. Keby bolo viac odkazov,o mastaveni,a prestavbe s13 na driftcar,kludne pridávajte.

Re: vyvazenie auta-drift

Napsal: 04.07.2014, 07:33
od pablo
Moj nissan s motorom sr20det ked sme vazili tak mal 1245kg a bolo to rozlozene 54.5 na predok 45.5 na zadok a fungovalo to krasne