Kam na repas AT
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Kam na repas AT
Shanim kontakt respektive doporuceni na repas automaticke prevodovky samozrejmne se zarukou a podobne. zatim mam kontakt na Kaps v Kojetine, ale treba ma nekdo reference na nekoho schopneho a levnejsiho
idealne do SZ diky
idealne do SZ diky
Re: Kam na repas AT
Jsou tam docela drazi a stejne nam to pote nefungovalo jak melo.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
V pondělí dávám rodičovic Octavku 1g AT na repas převodovky do FRE-KO Praha Chuchle. Budou ji půlit a dělat rebuild. Jestli to není pozdě, tak za cca 14 dní budu mít osobní zkušenost. Z doslechu tahle firma fugnuje celkem dobře.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
pokial je to prevodovka, ktora sa da zohnat jeta, tak by som sa vykaslal na repas. mam pocit ze tuto taketo specialne opravy nerobi nikto poriadne. vsetko su to akoze odbornici, ktorym je jedno, aka je znacka prevodovky a "dokazu" na papieri opravit vsetko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
kenivruh píše: pokial je to prevodovka, ktora sa da zohnat jeta
nedá, je to 1,6 AT a má jinej stálej převod než ostatní AT (1,8T/2,0/TDi) To auto má 100ps a obávám se že když tam dám jinej stálej převod (potažmo celou převodovku) tak už ani nevyjedu do kopce u baráku a půlit obě převodovky, abych z jetej mrtvej vyndával převod a swapoval ho do jetej ''kdovíjakej'' taky, řekl bych, nedává moc smysl...
tenhle se tváří docela seriozně, samo že mi po telefonu nabídl inspekci, až bude převodovka rozpůlená. Z doslechu je celkem v pohodě jak jsem psal. Dělaj jen AT převodovky a živnost mají otevřenou už 20 let.kenivruh píše: tak by som sa vykaslal na repas. mam pocit ze tuto taketo specialne opravy nerobi nikto poriadne. vsetko su to akoze odbornici, ktorym je jedno, aka je znacka prevodovky a "dokazu" na papieri opravit vsetko.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Re: Kam na repas AT
To neni zaruka v Kojetine taky stavi od WRC prevodovek po nejnovejsi opravy audi,bmw atd atd. A skurvenyho peugeota 607 nebyli schopni dat dohromady byla tam oprava za 40tisc a nic z toho.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
Tak určitě,Design píše:To neni zaruka v Kojetine taky stavi od WRC prevodovek po nejnovejsi opravy audi,bmw atd atd. A skurvenyho peugeota 607 nebyli schopni dat dohromady byla tam oprava za 40tisc a nic z toho.
stát se může cokoliv. Uvidim jak to dopadne, pak podám hlášení.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Re: Kam na repas AT
V Ostravě je člověk, co to dělá pro amerikanisty. Jméno nevím, můžu zjistit. Jinak v Praze je ATST.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Kam na repas AT
ZT nebo jak se jmenujou? Maji i super testovací masinky. Ale asi drahe
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
zavisi aj co je pokazene. ak staci vymenit lamely alebo pasy tak to by snad nemal byt problem (dovolim si tvrdit ze by to mohol clovek spravit aj sam doma ).saigone píše:kenivruh píše: pokial je to prevodovka, ktora sa da zohnat jeta
nedá, je to 1,6 AT a má jinej stálej převod než ostatní AT (1,8T/2,0/TDi) To auto má 100ps a obávám se že když tam dám jinej stálej převod (potažmo celou převodovku) tak už ani nevyjedu do kopce u baráku a půlit obě převodovky, abych z jetej mrtvej vyndával převod a swapoval ho do jetej ''kdovíjakej'' taky, řekl bych, nedává moc smysl...tenhle se tváří docela seriozně, samo že mi po telefonu nabídl inspekci, až bude převodovka rozpůlená. Z doslechu je celkem v pohodě jak jsem psal. Dělaj jen AT převodovky a živnost mají otevřenou už 20 let.kenivruh píše: tak by som sa vykaslal na repas. mam pocit ze tuto taketo specialne opravy nerobi nikto poriadne. vsetko su to akoze odbornici, ktorym je jedno, aka je znacka prevodovky a "dokazu" na papieri opravit vsetko.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
Keni: na 1 a 2 to dělá takový "křupavý" zvuky, stylu míchačka. Torque convertor bude snad OK (tah to má), lamely budou nejspíš taky ok, ale nechaj se udělat. Problém bude asi to planetový soukolí.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
No to by bolo dost zvlastne na tak slaby motor, ze sa pokazi prave suciastka, ktora je najodolenejsia (jedine ze to vo VW poddimenzovali). A to ozubenie asi bude jedna z drahsich casti prevodovkysaigone píše:Keni: na 1 a 2 to dělá takový "křupavý" zvuky, stylu míchačka. Torque convertor bude snad OK (tah to má), lamely budou nejspíš taky ok, ale nechaj se udělat. Problém bude asi to planetový soukolí.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Kam na repas AT
Tady máme jednoho kluka co dělá automaty dost . Mechanicky věci není problém dělá furt . Ale testovací masiny nemá .
Ale pokud krupe asi by nebyl problém.
Ale pokud krupe asi by nebyl problém.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kam na repas AT
Ja mam dobrou zkusenost s www.zp-automatic.cz
Nechaval jsem tam brachovi repasovat mechatroniku na audinu a spokojenost, s kojetinem moc dobry zkusenosti nejsou
Nechaval jsem tam brachovi repasovat mechatroniku na audinu a spokojenost, s kojetinem moc dobry zkusenosti nejsou
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Kam na repas AT
Ona obecně ta mechanická část je jednoduchá a levná. Drahá je většinou jen práce a know-how. A že jde starší automat udělat doma na koleně potvrzuju. Jde
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."