Max 0,9 Bar na T28 turbe
Max 0,9 Bar na T28 turbe
Zdravím vás . Potrebujem poradiť . Skúšal som hľadať niečo na fóre ale nič take som tu nenašiel.Moje turbo ako som si nedávno všimol nedokáže vytlačiť viac ako 0,9 baru.skusane na 3-ku . Mal som tlak nastavený na 1 bar a kedže som sa minule hral s Boostcontrolerom a rozladil som ho išiel som to znovu nadstavit a zistil som toto . Chcel by som len vedieť či vás ešte niečo napadne alebo musí ísť turbo von. Zatiaľ som skúšal natlakovat potrubie,druhý budík,vedenie k nemu , actuator ,MBC,odpojiť úplne actuator ,skúšal som to bez vzduchové filtra, bez výfuku aj s pridrotovanim a odpojenim actuator a aj tak nič,tesnenie hlava zvody aj zvody priruba výmene nefucia.Inak je to CA18det ,stage 2 ,otvorený výfuk,sanie fmic, externá pumpa nerezove potrubie (sanie) atd ... Skúste niekto ešte poradiť prosím .
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Max 0,9 Bar na T28 turbe
no ak ti pri odpojenom aktuatore nevylezie tlak vyssie, tak ak nemas unik od turba, je v pokazene turbo (alebo budik ale to uz musis sam citit ze naozaj netlaci viac).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Max 0,9 Bar na T28 turbe
Moje zkušenost z Mazdy BF steloval jsem boost controler a misto 1.2baru najednou 0, 7. Myslel jsem že turbo nedalo ten tlak nebo, že je prasklý u wesgate a nakonec asi po dvou měsících ježdění jsme jentak pro zajimavost rozebrali a složili ten controler a najednou tam bylo 1, 5baru
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Max 0,9 Bar na T28 turbe
odpojeny aktuator toto vyvratiPeťouch píše:Moje zkušenost z Mazdy BF steloval jsem boost controler a misto 1.2baru najednou 0, 7. Myslel jsem že turbo nedalo ten tlak nebo, že je prasklý u wesgate a nakonec asi po dvou měsících ježdění jsme jentak pro zajimavost rozebrali a složili ten controler a najednou tam bylo 1, 5baru
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den