K: Stálý převod R200 3.3-3.6 + output shafts

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

K: Stálý převod R200 3.3-3.6 + output shafts

Příspěvek od Mirek »

Zatím je to předběžné, rád bych přestavěl ten Z32 N/A diferenciál co mám na lamelový, ale mám koupeného S14 KAAZe a nevím zda budou pasovat výstupní hřídele 300ZX na ten S14 střed.

Takže předběžně poptávám vystupní hřídele na SX se šrouby pro poloosy 5x1.

Zrovna když už to bude rozhozené bych dal pryč 4.089 převod co tam je a chtěl bych tam 3.3-3.6, čím nižší tím lépe.
Nabídky prosím do SZ, děkuji
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Stálý převod R200 3.3-3.6 + output shafts

Příspěvek od Mirek »

Tak převod pořešen, zbývají výstupní hřídele
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět