Stránka 1 z 1

P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 20.11.2014, 11:00
od Gerox
Po dlouhém a neúspěšném hledání řešení ve věci zvýšení efektivty mazání na SR jsme se rozhodli si vyrobit kompletní front timing cover na S15/S14, který vychází z pumpy na GtiR. Rozdíly v pumpách jsou fakt velké, efektivita mazání se zvyšuje o cca 40%.

Cena front timing cover + gufero + drive gear + modifikovany saci kos: 15.000,- Kc

Je to bolt on pasuje na všechny srouby jako original. Na druhe fotce rozdil mezi pumpou z GtiR a S14.

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 20.11.2014, 20:25
od evo400
Parádní kus problému s mazáním se tím vyřeší.... budete pracovat i na distribuci maziva v hlavě a ostřik vahadel pod vačkami ?

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 20.11.2014, 22:20
od Gerox
ano hlava je upravena a vahadla maji sve kanaly ostriku.

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 20.11.2014, 22:51
od jagy
V cem byva s mazanim hlavy problem? Motor by mel mit standartne nad vackama olejove trubicky. Je to zajimave, protoze FWD SR motoru mi proslo rukama desitky a nikdy nebyl jediny problem. A ani v zahranici jsem na to nenarazil, pokud nekdo nemel vylozene blato v motoru, ktere kanalky ucpalo.

Jinak o uziti SR20VE pumpy neuvazujete? Je jeste silnejsi, nez GTiR.

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 20.11.2014, 23:36
od Gerox
Podle toho co jsem dokazal najit tak GTiR je nejvetsi

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 22.11.2014, 10:46
od RUDIDRIFT
Dá se to upraviť aj u motoru CA-čka?

Re: P: Nissan GtiR olejová pumpa jako bolt on na S14 a S15

Napsal: 22.11.2014, 12:06
od Gerox
uz jsem psal pm, bohuzel je to jen na SR-ka.