Zoufalé pokusy aby dvoukilo brzdilo - VYRESENO
Napsal: 26.11.2014, 12:51
				
				Zdravim, uz jsem zoufalej  nema nekdo nejake napady? Děkuju
 nema nekdo nejake napady? Děkuju
Abs mám z auta venku už delší dobu stavby. Mám pocit, ze mi to uz nikdy snad brzdit nebude. Mam original abs valec, original posilovac, zrepasovane brzdice a na predek udelane téčko.
Na valci je napsano f a r jako predek a zadek. Dva vyvody, zadek jsem poslal trubkou na zadek a dale origo rozdelovac Nissan na LZ a PZ kolo. Druhy vyvod F predek jsem poslal trubku do téčka a z téčka LP a PP kolo. Zkousel jsem odvzdusnit, kdyz uz mi zadne bublinky nesli, usoudil jsem ze ok (opakovan proces odvzdusneni minimalne 3 krat za sebou). Pedal byl ale stale takovy mekky. Po nastartovani byl mekkci a byl tam naznak toho ze se mi nechce vratit. Uz nevim co mam delat. Mam sto chuti to hodit ze skaly po roce a pul. Pri intenzivnim slapani za vypleho motoru slysim jak nekde unika jakoby vzduch v motorovem prostoru.
Jeste mam pripraveny bokem jiny abs valec tak zkusim ten, vlezu pod auto a zkontroluju spoje starych trubek s novymi jestli nekde nerosi pri nastartovanem motoru a slapani na brzdu. Potom uz nevim a proto se obracim na vas. Kdyby se nekdo chtel stavit, jsem z prahy 5. Děkuju za odpoved
Jeste jedna otazka, ma byt spoj valec -> posilovac utesnen?
Jeste EDIT: Posilovac predchozi byl prasklej v miste ktere je uvnitr kabiny p pod tou ochranou gumickou. Vymenil jsem ho za jiny. Zpetny ventil na hahdici z posilovace do sání íje také v pořádku.
			 nema nekdo nejake napady? Děkuju
 nema nekdo nejake napady? DěkujuAbs mám z auta venku už delší dobu stavby. Mám pocit, ze mi to uz nikdy snad brzdit nebude. Mam original abs valec, original posilovac, zrepasovane brzdice a na predek udelane téčko.
Na valci je napsano f a r jako predek a zadek. Dva vyvody, zadek jsem poslal trubkou na zadek a dale origo rozdelovac Nissan na LZ a PZ kolo. Druhy vyvod F predek jsem poslal trubku do téčka a z téčka LP a PP kolo. Zkousel jsem odvzdusnit, kdyz uz mi zadne bublinky nesli, usoudil jsem ze ok (opakovan proces odvzdusneni minimalne 3 krat za sebou). Pedal byl ale stale takovy mekky. Po nastartovani byl mekkci a byl tam naznak toho ze se mi nechce vratit. Uz nevim co mam delat. Mam sto chuti to hodit ze skaly po roce a pul. Pri intenzivnim slapani za vypleho motoru slysim jak nekde unika jakoby vzduch v motorovem prostoru.
Jeste mam pripraveny bokem jiny abs valec tak zkusim ten, vlezu pod auto a zkontroluju spoje starych trubek s novymi jestli nekde nerosi pri nastartovanem motoru a slapani na brzdu. Potom uz nevim a proto se obracim na vas. Kdyby se nekdo chtel stavit, jsem z prahy 5. Děkuju za odpoved
Jeste jedna otazka, ma byt spoj valec -> posilovac utesnen?
Jeste EDIT: Posilovac predchozi byl prasklej v miste ktere je uvnitr kabiny p pod tou ochranou gumickou. Vymenil jsem ho za jiny. Zpetny ventil na hahdici z posilovace do sání íje také v pořádku.
 
  Sakra ted jsem si toho vsiml na foto. Ja prave je tam montoval jen tak podle sebe, rikam si no kam tece kapalina kvuli gravitaci, no dolu zejo
 Sakra ted jsem si toho vsiml na foto. Ja prave je tam montoval jen tak podle sebe, rikam si no kam tece kapalina kvuli gravitaci, no dolu zejo  Blba otazka ale precejen mam rad poradek.
 Blba otazka ale precejen mam rad poradek. 