Stránka 1 z 1
Kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 20.01.2015, 16:10
od milonovo
Tak pružiny jsou pryč, motor pryč
O tom motoru vím jen že běžel než se vyndal a klepal na klice, od tý doby ležel zapomenutej... turbo podle vůle taky spíš na repasi.
Pak jsem nalezl úplně novej KN filtr-800
no a ten kit na chlazení oleje-chladič+hadice+redukce pod filtr+termostat
termostat byl kupovanej extra, takže s ním hadice nepočítaj, bude třeba je říznout.
Cena je 2800 a první byl zájemce přes SZ, kterej čeká na fotky, takže tady jsou, pokud se nahrajou
No a poslední je zatím těsnění plech-Kalina, u všech věcí bych upřednostnil osobní předání, u tohohle extra, cena 500, válelo se dlouho, myslím že půjde v pohodě použít, ale radši bych aby ho zájemce viděl.
Časem ještě snad najdu ty pásy, který jsem sliboval k těm pružinám, musej tam někde bejt, ale bůhví kde, vyrovnali jsme se jinak...Pak bych měl mít ještě budíky turbo,olej-teplota a tlak a mám hroznej muzikální aparát, bedny kabely zesilovače, ani nevybalený, až to objevím, nafotím, dám to sem.
Pokud by někdo měl 14 baroka, pro tohohle krasavce, tak cokoli nahoře za ně vyměním, oboustranej doplatek není problém.
608885188
Re: Modré HR S13
Napsal: 20.01.2015, 23:24
od Krutonek
za 2tis by jsi ty pruziny nepustil ? popripadne foto tech pasu...
Re: Modré HR S13
Napsal: 21.01.2015, 12:01
od milonovo
Krutonek píše:za 2tis by jsi ty pruziny nepustil ? popripadne foto tech pasu...
Na ty pružiny už je zájemce, zbytek nafotím. Teď mi došlo že mám ještě motor CA18DET před GO
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 27.01.2015, 19:57
od milonovo
Takže motor zatím není k mání, to chlazení oleje a všechno ostatní ano.
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 27.01.2015, 21:17
od Fil
Ten olejový termostat samostatně?
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 28.01.2015, 01:17
od milonovo
Zatím mám v SZ zájemce o celek, což bych upřednostnil, pokud to nedopadne, něco vymyslíme.
Doplňuju rozměry chladiče (měřeno pravítkem, takže cca) d 285 chladič bez úchytů,š 45, v 95
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 28.01.2015, 12:16
od Fil
Ok, nejsem nijak "vážný zájemce" ale kdyby to nedopadlo, tak se do sz ozvi s cenou a otvírací teplotou a uvidíme...
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 05.02.2015, 14:50
od milonovo
Takže Blázen zřejmě nesehnal odvoz, takže motor je volnej, vzhledem k tomu že se mi tam nechce jezdit, tak dávám přednost tomu, kdo přijede první a sám si to naloží, rudlík tam je, ale stejně je to asi lepší ve dvou (táta je po operaci kyčle, je to v Kolíně)
Zbytek taky volnej, otvírací teplotu termostatu nevím a nenapadá mě kde bych to zjistil... na všem je napsáno Racimex
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 05.02.2015, 14:54
od blázen
jo pust ho dál, nemám ted možnost ,tak tě nebudu brzdit, motor tedy volný..
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 05.02.2015, 15:34
od jagy
Dej varit vodu a hod tam termostat
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 08.02.2015, 14:29
od milonovo
To bych to musel rozdělat, abych ho z toho domečku vyndal a nevím jestli bych měl čím změřit teplotu tý vody.
no jestli najdu nějakej odpovídající teploměr tak to zkusím.
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 08.02.2015, 17:07
od SilverFox
Mě to furt připadá jak kohout topení z traktoru. Dát si do olejovýho systému něco na klasický spony?
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 08.02.2015, 17:35
od Fil
Při použití kvalitních spon (Např.:
http://www.wintech.cz/cs/visimpex-stand ... z-w4-34868) a třeba dvou za sebe bych v tom problém neviděl, v systému nebývá nad 6bar a osazení/pertl to má...
Jinak jsem trochu hledal a mohlo by to být tohle:
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i25795/ komu se to nelíbí, tak tady by šlo použít šroubení:
http://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4- ... 03-i26866/
Stejně ale nejspíš použiju verzi dva sendviče na sebe, takže prozatím můj zájem padá...
Re: P:Motor+kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 09.02.2015, 14:29
od milonovo
SilverFox píše:Mě to furt připadá jak kohout topení z traktoru. Dát si do olejovýho systému něco na klasický spony?
Ten termostat je dokoupenej zvlášť, ty původní hadice s ním nepočítaj, takže buď spony, nebo po doladění to dokážou udělat někde kde dělají hadice určitě líp.
Re: Kit chlazení oleje+KN filtr, plechový těsnění
Napsal: 15.02.2015, 13:05
od milonovo
Tak, motor je pryč, ještě možná něco doplním a termostat jsem ještě nevařil, bo nebyl čas.
Pokud by to někdo chtěl zkusit sám, tak cena komplet kitu 2500+to těsnění zdarma.
To KNko je i přes okyslou krabičku úplně nový, pokud by se Vám prozměnu nechtělo luštit ten kod, tak je to hříbek a měl by jít na CA.