SR20DET - po 4000ot. ztrati dech
Napsal: 23.08.2015, 23:46
Mam tady mensi zadrhel s SR20DET z GTiR, ktery se mi zatim nepodarilo vyresit. Auto do 4tis. ot. normalne zrychluje, ale pak uplne ztrati dech...
Co jsem zkousel:
- nove svicky NGK BKR7E (vsechny opalene stejne)
- novy palec/vicko
- tlak paliva na volnobeh cca 2.5baru (to rika i manual), s pridanim otacek stoupa na cca 2.8bar (manual rika 3bary)
- kdyz zapojim pumpu na pevno na baterku, jede o trosku lip a nejde citit jinak bezne lehke pocukavani
- motor ma za studena 12baru = novy motor
- turbo tlaci svych seriovych 0.7baru az do omezovace
- wastegate se hybe, sensor "klika/spina"
- ECU hlasi chybu senzoru klepani, ale to by melo maximalne snizit predstih ale Datascan presto ukazuje 50° (hadam ze seriovych mechanickych 20° + 30° ECU)
- dle Datascanu vstriky jedou na 88%, coz se mi zda moc vzhledem k seriovym "220hp" a 444cc vstrikum
Priloha: Jak vypadaji svicky a max. udaje z Datascanu.
Nejake napady? Co zkusit?
Co jsem zkousel:
- nove svicky NGK BKR7E (vsechny opalene stejne)
- novy palec/vicko
- tlak paliva na volnobeh cca 2.5baru (to rika i manual), s pridanim otacek stoupa na cca 2.8bar (manual rika 3bary)
- kdyz zapojim pumpu na pevno na baterku, jede o trosku lip a nejde citit jinak bezne lehke pocukavani
- motor ma za studena 12baru = novy motor
- turbo tlaci svych seriovych 0.7baru az do omezovace
- wastegate se hybe, sensor "klika/spina"
- ECU hlasi chybu senzoru klepani, ale to by melo maximalne snizit predstih ale Datascan presto ukazuje 50° (hadam ze seriovych mechanickych 20° + 30° ECU)
- dle Datascanu vstriky jedou na 88%, coz se mi zda moc vzhledem k seriovym "220hp" a 444cc vstrikum
Priloha: Jak vypadaji svicky a max. udaje z Datascanu.
Nejake napady? Co zkusit?