s13 padajici tlak turba
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
s13 padajici tlak turba
lidicky.. dal jsem na svou s13 stage2 turbo gt2560r uplne nove original garrett, vse zapojeno perfektne vse perfektne zkontrolovano, ale kdyz dam plnej tak tlak vyjede na 0,8bar, a pak spadne na 0,5 ikdyz drzim plnej... jak je mozny ze to takhle ztrati, maly cooler ? mam nejakej random z Iveca... boost controler mam nastaven na uplne minimum aby si turbo zvyklo nez ho fouknu na 1bar, ale jinak to maka nadherne, toci to snad uz od volnobehu a steka to jak 2jz :-D
Re: s13 padajici tlak turba
je to kvoli slabej pruzine v actuatore,to je cele. daj tam actuator zo seriovej t25 a je po probleme. naladenim sa to vyriesit neda. stage 2 cip je uplne ok pre gt2560r s tlakom 1bar.
Re: s13 padajici tlak turba
jakej tam ma cip nikdo nevi a ma verzi s A/R turbiny .86
Re: s13 padajici tlak turba
je to actuator,vela krat overene. samozrejme,ak ma ar 86,stage2 cip nie je vhodny,ale s makkym actuatorom neurobi nic ani naladenie. je to ale dost nestastny vyber turba,neskory nabeh na tak maly vykon.
edit:tieto turba maju actuator s pruzinou na cca 0.5bar a ani skratenie tycky/vypodlozkovanie nepomoze.
edit:tieto turba maju actuator s pruzinou na cca 0.5bar a ani skratenie tycky/vypodlozkovanie nepomoze.
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: s13 padajici tlak turba
dekuju za strucnou odpoved :-) dam tam ten actuator z origa, diky moc :-)
Re: s13 padajici tlak turba
je zname, ze gt2560 ma origo makke actuatory, aj stare t28 boli 0.5bar....maju slabu pruzinu a vyfukove plyny pretlacia klapku aj ked je privod tlaku do actuatora uplne zavrety boostcontrolerom. Ak je velke AR turbiny, je za klapkou mensi protitlak vyf. plynov a tento efekt moze byt este vyraznejsi. Odporucam T25 actuator s nastavitelnou tyckou, ja ho pouzivam na tlak 1.4bar.
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: s13 padajici tlak turba
moc dekuju, urcite sezenu nekoho kdo mi ten actuator obetuje. tech mrtvejch t25 v mym okoli je ted nejak hodne :-D
BTW: rozmery meho turba kompresorova cast A/R 0,60 / trim 62.
hridel vnitrni/ vnejsi 47.2/60,1mm
vyfukova cast A/R 0,64 / trim 76
hridel 53,9
aby zde nebyly dohady o mem turbu, tahle GT2560r se prave dela jeste i trosku mensi tato by mela pry stihat do 360ps (udajne) ale rekl bych ze i vyfon ted na tech 0,5-0,7 bar je dostacujici, a az natocim controlerem 1bar, tak to mi to asi utrhne napravu :-D
BTW: rozmery meho turba kompresorova cast A/R 0,60 / trim 62.
hridel vnitrni/ vnejsi 47.2/60,1mm
vyfukova cast A/R 0,64 / trim 76
hridel 53,9
aby zde nebyly dohady o mem turbu, tahle GT2560r se prave dela jeste i trosku mensi tato by mela pry stihat do 360ps (udajne) ale rekl bych ze i vyfon ted na tech 0,5-0,7 bar je dostacujici, a az natocim controlerem 1bar, tak to mi to asi utrhne napravu :-D
Re: s13 padajici tlak turba
ok, takze mas vyfukovu AR .64, nie 86 ako pise Mysak, tym padom je toto turbo plne vhodne pre stage2 cip. co sa vyknu tyka, realny max. vykon z tohto turba je okolo 320k, 360k je hodne prehnany odhad...
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: s13 padajici tlak turba
i tak je to nadherny... ja si budu postupem casu chtit nechat udelat primo svaba na muj setup, planuji totiz vetsi vstriky, a mam pripravenou vahu vzduchu ze Z32 tt, ale je milion veci co maji prednost, kdyz to ted tak hezky funguje i na zakladni tlak :-) no a moje GT2871 bude ted delat snad radost kamaradovi v jine s13 kde prave umrelo T25 :-D
Re: s13 padajici tlak turba
Tak co jsi mlel ze mas .86? pak jsem tu za blbce ja
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: s13 padajici tlak turba
ja tomu nerozumim :-D ale nekecal jsem mam tu vetsi gt2560r dela se jeste s mensi vrtulkou atd... tudiz jsem myslel ze to je to co jsi mel na mysli ty :-D