CA18DET těsnění svody-turbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
MrDeesh
user
Příspěvky: 294
Registrován: 09.11.2008, 21:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

CA18DET těsnění svody-turbo

Příspěvek od MrDeesh »

Zdravím,
jaký byste doporučili těsnění svody-turbo u CA18DET? Mně už tam dvě zhořela :P (naposled jsem tam měl tenký plechový těsnění z Autokelly).
Nissan 200SX S13 http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=151&t=14325
Ford Escort MK4
A6 C4
Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: CA18DET těsnění svody-turbo

Příspěvek od Kamza »

MrDeesh píše:Zdravím,
jaký byste doporučili těsnění svody-turbo u CA18DET? Mně už tam dvě zhořela :P (naposled jsem tam měl tenký plechový těsnění z Autokelly).
Dej si tam originální i s těma jistícíma plechama pod matky + důležitý je pořádně uchycenej downpipe a nejlépe s vlnovcem aby jsi neměl váhu celého výfuku na těch čtyřech šroubech, pak ti nevydrží nic :wink:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET těsnění svody-turbo

Příspěvek od kenivruh »

privarit
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět