CA18DET - bez komprese

otázky a odpovědi technického rázu
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

CA18DET - bez komprese

Příspěvek od 100Dik »

Zdravím,

Dělal jsem GO hlavy a po poskládání jsem zjistil že 2. a 4. válec nemá kompresy - vubec žádnou = porstě 0Bar.
1. a 3. válec mají 11Bar. (pred sundanim hlavy 11 vsude)

Nenapadá někoho kde by mohl bý problém?

Napadlo mě ze by zustal vyset ventil ale vsechny hydra se vraceji, nebo ze by plaskla pojistka co drzí drik a ventil spal (hydro by se vracelo) ale taky ne ( písty tam mám :D ) Ventili jsem brousil a prolil benzinem - bez uniku, tesneni pod hlavu novy, hlava srovnana blok byl rovny, vazne me nic uz nenapada :(

PROSIM O POMOC

DEKUJI!!!
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Peťouch »

Mel jsi spravne nastavené rozvody?
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od 100Dik »

Jo jo rozvody nastaveny OK, a asi by se projevil problem u všech válců, ale 100% rozvody OK
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Peťouch »

Můžou být ohlé ventily, ale pokud jsou rozvody stále ok, tak sundej víka a koukni jestli se točí obě vačky. mohla se zlomit, nebo se protočilo vačkové kolo. Popravdě níkdy jsem neslyšel (o čerstvě složeném motoru, který ma ok rozvody) aby byly dva válce, které nejsou vedle sebe uplně bez komprese.
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Peťouch »

ještě mě napadá, že zůstaly viset nějaký ventily, třeba praskly pružiny, nebo je tam někdo vůbec nedal. Ten motor aspoň chvili jezdil, nebo jsi to měřil hned po složení?
Nebo to může způsobit zaseknutý regulační ventile olejového čerpadla.
Za studena je čerpadlo schopné při akceleraci bez regulace maximálního tlaku(relief valve) "dodat" motoru až 16 bar a spolehlivě roztáhnout hydro-elementy.
PS:Tohle platí například u koncernových motorů, nemusí to být stejné u CA
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od 100Dik »

To uz jsem taky zkousel...ventili jsem prebrusoval aby tesnili takze muzu rict ze jsou vsechny rovny....taky jsem zkousel jestli se nemohlo nekde sprcnout hydro aby zustal pootevrenej ventil...vsechny krasne jezdej nahoru dolu pod vackovou hrideli....ty zlomene nejsou pak me napadlo jestli nepraskly ti pojistky co drzej drik ty podlozce nad pruzinou = hydro by jezdilo nahoru dolu ale ventil by visel...taky ne......

...dostal jsem tip jeste jednou zkusit vymacknout olej z hyder jestli jsem na nejaky nezapomenel....tak zkusim a uvidime


zatim dekji!!!!
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Steve »

podle mě máš hydra bez oleje, musíš je nejdřív natlakovat, jinak ventil těsnit nebude...
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od sx200 »

Steve píše:podle mě máš hydra bez oleje, musíš je nejdřív natlakovat, jinak ventil těsnit nebude...
Prave naopak su moc roztiahnute keby su stlacene tak ten klepot bude pocut ;-)
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od blázen »

máš asi problém s ventily.. pokud jsi tam nezapoměl dát písty :-)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Peťouch »

hydro podle mě neudělá tak velkou vůli, aby byl tlak 0,0. Naměřil by aspoň něco.
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od 100Dik »

Písty tam jsou :D

nenapadá ted někoho co by mohl bejt za problém s ventilama? mě uz vazne nic nenapada

kdyz jsem je prebrousil tak drzeli..hydro zasekly neni aby drzelo otevrenej ventil bsechny drzi pod prizinkou takze spadlej taky neni....nic vic me nenapada
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od SalliEry »

Měl jsem podobnej problém na novým motoru. 2 hydra šli hodně "ztuha". Vyměnil jsem a ok..
Zkoušel jsi to profouknout přes ty válce co nemaj kompresi ?
Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od Steve »

sx200 píše:
Steve píše:podle mě máš hydra bez oleje, musíš je nejdřív natlakovat, jinak ventil těsnit nebude...
Prave naopak su moc roztiahnute keby su stlacene tak ten klepot bude pocut ;-)
jasne, je to obracene...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od blázen »

100Dik píše:Písty tam jsou :D

nenapadá ted někoho co by mohl bejt za problém s ventilama? mě uz vazne nic nenapada

kdyz jsem je prebrousil tak drzeli..hydro zasekly neni aby drzelo otevrenej ventil bsechny drzi pod prizinkou takze spadlej taky neni....nic vic me nenapada

ohnutý.. ale to by se asi něco muselo stát..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
100Dik
user
Příspěvky: 63
Registrován: 09.01.2015, 02:02

Re: CA18DET - bez komprese

Příspěvek od 100Dik »

Ohnuty taky nejsou...nic se neodehralo.....nez sla hlava do auta tak jsem stokrat ventili vyndaval zandaval z voditek...sli tam uplne jak do mamy...a kdyby se mi to potkalo potom co jsem ji dal do auta...nepujde motor protocit a potkalo by se to na vsech...dle meho nazoru..
Odpovědět