CA18DET chladici kapalina
CA18DET chladici kapalina
Ahoj, prosím o radu. Potřebuju do chladice přilejt nemrznoučku, ale nevim kterou (premyslim i uplne vemene kvuli zime). Muzete porad jakou mam pouzit? Cetl jsem, ze nekdo leje G12. A v jakym pomeru idealne s destilkou a kolik se toho tam vejde? Chladic mam vetsi nez serie. Predem diky :-)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET chladici kapalina
Pozri aku mas farbu a taku tak dolej. Predpokladam ze povodne ma nissan zelenu bo modru nemrzku (etylen glykol pre azijske auta). Tam neni velmi co rozmyslat. Pomer by som daval 50:50 aj ked sa clovek neboji mrazu uz len kvoli tomu ze je blok ocelovy, tak nech je lepsia protikorozna ochrana. A nalejes tam tolko kolko treba, plny chladic a potom dolievas do nadrzky podla potreby.vocult55 píše:Ahoj, prosím o radu. Potřebuju do chladice přilejt nemrznoučku, ale nevim kterou (premyslim i uplne vemene kvuli zime). Muzete porad jakou mam pouzit? Cetl jsem, ze nekdo leje G12. A v jakym pomeru idealne s destilkou a kolik se toho tam vejde? Chladic mam vetsi nez serie. Predem diky :-)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET chladici kapalina
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET chladici kapalina
hale ja leju klasickou G11 (modra kapalina) a presne jak tady nekdo uz psal pul na pul, jinak by tam melo prijit antifreeze JKS (pro asijske vozy, je takovy modrozeleny)
Re: CA18DET chladici kapalina
Super, diky moc :-). Jeste jak to funguje chladic/expanzka? Kamos rilal, ze to mam lejt jen pres chladic.
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET chladici kapalina
no ta banka je jen prepad... ja ji treba vubec nemam, normalne jsem dolil jen skrze chladic, a jeste se mi nestalo, ze by to vyfluslo vodu...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET chladici kapalina
najprv do chladica a potom uz len cez nadrzku. okruh si z nej vzdy doplni chybajuce mnozstvo (ak vsetko funguje ako ma). lahsie ako kazdu chvilu pozerat ze ci je v chladici dostatok kvapaliny je pozriet nadrzku.vocult55 píše:Super, diky moc :-). Jeste jak to funguje chladic/expanzka? Kamos rilal, ze to mam lejt jen pres chladic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den