Stránka 1 z 1

Drift S13

Napsal: 13.02.2017, 17:18
od OndraS13
dám sem stejnej topic jako jsem dal na JDM:

Tak jsem se rozhodl že jednu svoji S13 kterou jsem si koupil před lety jako dárce orgánů a ještě jsem se ani nekoukl v jakym je stavu tak že si zkusim postavit na Drift ( zatím mám zkušenosti jen s pár blbostma když sprchlo nebo na sněhu )
Auto jsem koupil s tím že jsou špatně nastavený ventily ale že by mělo jet. dovezl jsem ho domu, zaparkoval že se na něj podívám a nějak jsem to odkládal a odkládal.
Jezdim se už několik let koukat na Sosnovou na drifty a do HK - teď na poligonu v HK je snad nějaká drift škola. Zajímá mě to jestli mě to bude bavit a HLAVNĚ JESTLI NA TO BUDU MÍT.

Ale je to sekce technika:
Autu zkusím sprovoznit CAčko a dokud vydrží tak tam bude.
Auto komplet odstrojim a co nejvíce odlehčim ( případně jestli někdo nemá tipy kde případně "převařit" ( "zpevnit" ) sváry )
Na auto nasadim podvozek kterej mám schovanej na svoji 240tku která je ještě na dlouho ( Meister R )
Nápravy mám jiný s polyuretanama
Open Diff zavařim

Co ještě dál ?
Jaký kola/gumy používat ( jestli 16", 15" ) mám hromadu 15" ale i pár 16"

Nechci nějak plácat vodu a dělat blbosti takže bych rád už od začátku dělal něco smysluplnýho - auto bude čistě jenom na blbnutí ( takže papíry jsou zrušený a počítá se s přesunama na podvalu )
Jde mě o to že když to budu dělat a nebude mě to bavit ( finančně mě to vycucne ) tak abych to měl udělaný pořádně a mohlo se to případně prodat dál ne jako bastl ale něco co má hlavu a patu.

Předem díky za odpovědi.

Pár lidí mě tam poradilo co a jak - tak jen jestli ještě tady někoho napadne nějakej zajímavej projekt třeba ve vlogu ( něco jako tenhle projekt : https://www.youtube.com/watch?v=c0QGxqA ... QFAV2wo_2A )
Nebo někde zajímavej projekt na sxoc nebo jinde - nejideálněji video nebo nějakej projekt s fotkama ( anglictinu mám omezenou :-/ )

Re: Drift S13

Napsal: 13.02.2017, 18:56
od Woyta
Kdyz blbnou tak tahle:
https://www.youtube.com/watch?v=XAb9NuqGJNs
To by melo pro nejake to sklouznuti stacit, pokud do toho nechces narvat nehoraznou sumu penez.

Ja mam na klouzani toho serioveho Compacta. Casem snad i toho druheho. :D
18.2. Planuju zajet na Shatsu day do Sosny zkusit to protahnout.

Na paleni bych zustal u 15". Gumy sezenes levne a snadno. I v pripade, ze budes dojizdet ojete zimaky jako ja.

Re: Drift S13

Napsal: 14.02.2017, 10:20
od Phasor
Zatím se asi můžu podělit jen o zkušenosti s kolama - po loňsku jsem si sehnal širší 16". Na blbnutí a na pálení jsou ok a sežene se spousta 195/60 gum, ale když jsem se začal snažit o trochu smysluplnější drifty tak už jsem měl pocit, že mi chybí trakce. Ale možná jsem jen levej :D Jinak chci letos zkusit street kategorii na CDS, tak uvidíme jak odolný ty CAčka vlastně jsou :D

Re: Drift S13

Napsal: 14.02.2017, 22:23
od Peťouch
Ondro máš na tý kastli VIN? Psal jsi, že to je odhlášený, ale bohužel na CDS už to vyžadujou.

Re: Drift S13

Napsal: 26.02.2017, 20:45
od OndraS13
Vinko na kastli mám - taky jsem koukal na livestream s Alešem Sílou :-)

No uvidíme jestli seženu konverzi na 5ti díru - pak bych snad mohl zvažovat i obstojnější 17" ale to se zas bojimže na CAčku bude scházet výkon … Uvidíme .

Apropo: Nemá někdo někde popis jak upravit těhlice kvůli rejdům , někde jsem kdysy viděl video jak nějakcí rusáci snad na E36tce vyndali těhlici , uřízli "rameno" k čepu řízení a převařili ho … Pak prodloužili řízení.

A ještě mě bylo porazeno ať cca o 4cm prodloužim spodní ramena - stejně je chci vyztužovat - tak jestli někde neni nějakej návod - +/- to nějak chápu ale jen abych nedělal blbosti .

Re: Drift S13

Napsal: 26.02.2017, 21:34
od Woyta
1) Mara delal nejakej klon Wisefab kitu. Stalo by se hio na to zeptat.

2) Tehlici bych nerezal a ani rameno. Resil bych to temito adptery. (na obrazku je kit pro Laurel)
http://www.gktech.com/index.php/s13-180 ... n-kit.html
Obrázek
Splnuje to to co chces i neco navic. Zvetsi to rejd, posune to kola kousek ven a jako bonus to resi trochu i bupsteer pri snizeni auta.

Re: Drift S13

Napsal: 27.02.2017, 14:14
od mara_m
a posere scrub radius :D a nevejde se kolo do podběhu :D

řezat a svářet těhlice s prominutím prasárna a proč ? máme svařitelné podmíněně svařitelné a nesvařitelné oceli ne vše co vypadá jak železo jde svářet a ne vše se sváří jedním a tím samím přídavným mat

svařitelnost hlavně určuje procento uhlíku kde do 0,3 je to svařitelné zaručeně pak už podmíněně a to třeba předehřev a chladnutí v zábalu a pak nesvařitelné a tet otázka z čeho je těhlice ? nikdo neví .... tak jaký přídavný mat použít ? podle toho co jsem dělal ty subaru to byla asi ocelolitina ale ta taky není jen jedna rozhodně je to odlitek a s svářením nikdo nepočítá jediné čím by se dalo obstojně svařit je "královskou elektrodou " ER312
ale ne klasikou do ceočka atd

a tet čekám kdo mi napíše že to má převařené a že to je v pohodě .... nicméně přesvědčovat nikoho nebudu a držím palce těm co to převařili at to drží a nepřelámou někomu nohy až to povolí

osobně když vidím auto co má převařené těhlice jdu dál ..... :)

Re: Drift S13

Napsal: 27.02.2017, 19:11
od Woyta
Pro mě to je taky riziko a spise preferuju tyhle adaptery ale ty uz jsem taky videl selhat kdyz se osidi material.
https://youtu.be/aF81RpnBUQI?t=5m38s

Jo maji sve nevyhody ale je to jednoducha cesta k velkemu rejdu. Myslim, ze polske blatniky nejsou pro Ondru problem. Pripadne to resi ocelova trubka vhodneho prumeru :)

Radeji bych tam videl plnohodnotnou tehlici nebo ten Wiesefab.

Re: Drift S13

Napsal: 27.02.2017, 19:16
od mara_m
kolo škrtá o firewall :) měl jsem je a prodal :D 16ky kola škrtala

Re: Drift S13

Napsal: 27.02.2017, 19:41
od MYSAK
Prodal a jeste nedal :D

Re: Drift S13

Napsal: 27.02.2017, 20:11
od mara_m
:bootyshake: :thebirdman: