Spodny kryt motora
Spodny kryt motora
zdravim pani, rad by som zakrytoval motor zospodu, nenajde sa niekto na vyrobu krytu z duralu? Niekdo to tu uz tusim riesil, budem vdacny za info.
Re: Spodny kryt motora
nieco obdobne ako sa riesilo tu
viewtopic.php?f=151&t=22271&start=210
ide mi cisto o aero a ochranu voci bordelu, nie o mechanicku ochranu vane.
viewtopic.php?f=151&t=22271&start=210
ide mi cisto o aero a ochranu voci bordelu, nie o mechanicku ochranu vane.
- Majkl S13
- user
- Příspěvky: 634
- Registrován: 24.02.2008, 11:43
- Bydliště: Velké Bilovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spodny kryt motora
jenom k tomu dodám jako aero to funguje dobře.
A proti bordelu to zase moc ne.Všecek bordel s brzd jde přímo na ten kryt.
Ale jako ochrana vany k nezaplacení.Dnes jsem kryt sundán a byl dost dodraný i některé šrouby(hlavy šroubů) obroušeny.
Není nikde promáčkly a ani prasknutý(a to je 2mm nerez) takže drží pěkně.Sice je dost těžký cca 10kg ale radši 10kg navíc než zničenou vanu.
A proti bordelu to zase moc ne.Všecek bordel s brzd jde přímo na ten kryt.
Ale jako ochrana vany k nezaplacení.Dnes jsem kryt sundán a byl dost dodraný i některé šrouby(hlavy šroubů) obroušeny.
Není nikde promáčkly a ani prasknutý(a to je 2mm nerez) takže drží pěkně.Sice je dost těžký cca 10kg ale radši 10kg navíc než zničenou vanu.
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Re: Spodny kryt motora
ano,idealne az po naraznik, ale 10kg opacha by to nemusela byt..
Re: Spodny kryt motora
jo to chápu nerez je dobrá že je otěruvzdorná oproti hliníku hliník alespoň 2,5mm raději 3mm aby se neklepal měl smysl
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Spodny kryt motora
jen v rychlosti jsem to hodil do cadu a váhy jsou +- nemám přesně změřeno ale AlMg3 3mm - 8kg . 2,5mm-6,75kg a nerez 2mm mi vychází 16kg cca 1m2 mi vyšla plocha
a nebo ještě můžu nabídnout alubond (sendvič 0,3al plast 0,3al ) tl 4mm kde teoreticky se dostaneme na 3,8kg tuhost si myslím že dost dobré přirovnal bych to na krut 2,5 al jen není odolný na otěr moc něco lehce snese ale ne ránu. Cca 600 až 700kč 1m2 za mat
a nebo ještě můžu nabídnout alubond (sendvič 0,3al plast 0,3al ) tl 4mm kde teoreticky se dostaneme na 3,8kg tuhost si myslím že dost dobré přirovnal bych to na krut 2,5 al jen není odolný na otěr moc něco lehce snese ale ne ránu. Cca 600 až 700kč 1m2 za mat
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Spodny kryt motora
v mojom pripade nebude kryt plnit ziadnu ochrannu funkciu, urcite nepride mechanicky do kontaktu s vozkovkou a pod. Ten alubond mi pride ako optimalne riesenie, cena je ok...
Re: Spodny kryt motora
okej pokusím se nakreslit a oskenovat tvar a udělat výkres ..... kvůli ceně by bylo lepší zase víc ks takže pokud by měl někdo zájem pište
ještě dopočítám cenu za řezání tvaru a hlavně nářezový plán kvůli odpadu abych zjistil finální cenu
ještě dopočítám cenu za řezání tvaru a hlavně nářezový plán kvůli odpadu abych zjistil finální cenu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Spodny kryt motora
ještě jedna maličkost- díru na vypouštění oleje ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Spodny kryt motora
jasne, diera musi byt
Re: Spodny kryt motora
Zdravím už se ví jaká by byla cena?
Re: Spodny kryt motora
zatím ne... pořád nemám hotovou grafiku (nemám tu žádnou s13 na které by to šlo doměřit )
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Spodny kryt motora
podari sa nieco vyrobit?