Zkoušel jsem hledat a překvapivě tu takové ucelené info chybí
UPDATE:
doplnil jsem do mého příspěvku co jsem zjistil. Pokud něco dalšího vite, sem s tím :-)
Motor CA18DET:
- specifikace 10W-40 polosyntetika API SN/CF (popř. A3/B3) (pro běžné celoroční ježdění)?
- kapacita: 3,1L bez filtru. 3,5L s výměnou filtru
- pouzival jsem kdysi Castrol Magnatec. Nyní jsem koupit Total 10W-40 Quartz 7000
Převodovka:
- specifikace 75W-90, API GL-4
- kapacita: 2,4L
Diferenciál:
- 80W-90 API GL-5
- kapacita: 1,8L
Chladící kapalina:
- jaké specifikace? Někdo mi říkal: modrá G11(G68) musí to být na ethylen-glykol bázi
- kapacita 7L do suchého motoru
- kolik litrů třeba když vypustím vodu i z bloku (přes tu zátku pod turbem)? doplním...
http://www.tribotechnika.sk/tribotechni ... palin.html
Brzdová kapalina:
- specifikace DOT3, teoreticky by mela fungovat i DOT 4
(pozn.: určitě né DOT 5, protože to rozežere těsnění). DOT4 jsem kupoval jsem od TRW
- postačit by mělo 0,5L ale vzít raději 1L
provozní náplně (kapaliny) S13 CA18DET
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
provozní náplně (kapaliny) S13 CA18DET
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 23.09.2018, 21:34, celkem upraveno 23 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: provozní náplně S13
Zdar, všechny tyhle informace jsou v servisním manuálu, tak je nikdo nevypisoval. Máš ho? Dá se najít asi i tady na foru, minimálně odkaz
Jinak co se týče oleje já třeba jezdím 5W40 sypower od Valvoline. Dřív jsem používal 10W40 durablend, ale ten mi přišlo že hůř snášel vyšší teploty.
Jinak co se týče oleje já třeba jezdím 5W40 sypower od Valvoline. Dřív jsem používal 10W40 durablend, ale ten mi přišlo že hůř snášel vyšší teploty.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: provozní náplně S13
Ahoj, jj vim ze je to v manualu. Mam ho vytisteny a nekde rozhazeny po dilne. Jenze kdo to v tom ma hledat. Ale stahl jsem si znovu pdf. tady z fora
Mnozstvi chladici kapaliny pro vymenu je stejne nesmysl. Pisou tam 7L a to je do sucheho motoru.
Jestli si dobre pamatuju. Tak pokud clovek vypusti chladic, tak je potreba mozna 3L a kdyz se vypusti i blok motoru (pres tu zatku pod turbem), tak to je dalsi 1L
Az to vse vysonduju tak to sem hodim, at je to tu pekne prehledne :-)
Mnozstvi chladici kapaliny pro vymenu je stejne nesmysl. Pisou tam 7L a to je do sucheho motoru.
Jestli si dobre pamatuju. Tak pokud clovek vypusti chladic, tak je potreba mozna 3L a kdyz se vypusti i blok motoru (pres tu zatku pod turbem), tak to je dalsi 1L
Az to vse vysonduju tak to sem hodim, at je to tu pekne prehledne :-)
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: provozní náplně (kapaliny) S13 CA18DET
Nějaké rady co se týká typu a značky chladicí kapaliny?
Koupil jsem nějakou no-name G11(G48) modrou kapalinu na bázi ethylenglykolu. Splnuje normy VW TL 774C, 8S 6580 (2010), ASTM D 3306, SAE J 1034, AFNOR NFR
Je to od distributora www.genei.cz
Koupil jsem nějakou no-name G11(G48) modrou kapalinu na bázi ethylenglykolu. Splnuje normy VW TL 774C, 8S 6580 (2010), ASTM D 3306, SAE J 1034, AFNOR NFR
Je to od distributora www.genei.cz
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: provozní náplně (kapaliny) S13 CA18DET
Tak a ted bych moh napsat co tam leju ja at je v tom poradnej gulas