Čau všem, protože už 4 roky používám 13ku jako daily car,jsem nucen razantně ztišit výfuk. Už to neštve jen dopraváky a sousedy, ale i mě samotného. Na autě mám jednu no name nerez 3" z raceshopu od turba dozadu (japspeed apod.). Má to 2 plně průchozí tlumiče a bohužel musím používat dusítko, přes které je to stejně dost hlasité a ještě to zabíjí motor. Chci koncový tlumič (spíš rouru od kamen) vyhodit a navařit místo něj něco co má slušnou průchodnost, ale konstrukci s přepážkami. Jako první se nabízí nerez Magnaflow turbo Xl: https://www.sportovniautodoplnky.cz/spo ... -mm-13278/
Co jsem si byl u pár lidí poslechnout, tak je to v nízkých a vysokých otáčkách stále dost hlasitý. U vysokých otáček mě to netrápí, ale v zimně v půl šesté ráno prostě nechávám auto zahřát alepoň 5 minut proto chci něco co je nejtišší na volnoběh a ve středních otáčkách a to asi nejvíce splňuje Dynomax super turbo: https://www.sportovniautodoplnky.cz/spo ... per-turbo/
Jde mi o to (a to je taky důvod proč s tím tady otravuju), že Dynomax není nerez, ale obyč ocel. Jaké jsou možnosti svařit tyto 2 materiály k sobě s výdrží, aspoň 2-3 let?
Popřípadě je-li zde někdo s vybavením okolo Prahy- do 60km, kdo by to byl ochoten spáchat? (samozřejmě zaplatím) Díky
Výfuck
Re: Výfuck
Svařit to samozřejmě jde za použití přechodové elektrody - poradí si s tím každý zámečník
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Re: Výfuck
Někdo tady na fóru měl výfuk Apexi power silent a dost ho chválil. Myslím že Peca.
Napojení koncak bych řešil pomocí příruby. Ideálně V band. Usnadní to případnou výměnu koncového tlumiče.
Jinak slyšel jsem i chválu na nejakej koncak myslím od Cherrybomb?
Já mám taky zatím japspeed ale plánuju výrobu jiného dusitka.
Napojení koncak bych řešil pomocí příruby. Ideálně V band. Usnadní to případnou výměnu koncového tlumiče.
Jinak slyšel jsem i chválu na nejakej koncak myslím od Cherrybomb?
Já mám taky zatím japspeed ale plánuju výrobu jiného dusitka.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Výfuck
Woyta píše: ↑01.10.2018, 15:27 Někdo tady na fóru měl výfuk Apexi power silent a dost ho chválil. Myslím že Peca.
Napojení koncak bych řešil pomocí příruby. Ideálně V band. Usnadní to případnou výměnu koncového tlumiče.
Jinak slyšel jsem i chválu na nejakej koncak myslím od Cherrybomb (model Vortex) ?
Já mám taky zatím japspeed ale plánuju výrobu jiného dusitka.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Výfuck
Díky za poznatky. Samozřejmě by příruba byla lepším řešením, ale je trochu problém je sehnat- jednu nerez a druhou ocel zároveň i těsnění, který je sice součástí každého nového výfuku, ale když je chcete samostatně, tak zrovna není skladem, nebo doba dodání 5 týdnů jako raceshop.sk aj. Zkusím ještě UTFG a třeba se někde něco objeví, nebo vemu ten nerez Magnaflow a bude po problému a třeba to tak řvát nebude. Ty co jsem měl možnost slyšet byly jen na rouře bez rezonátoru, katu ap. Takže třeba to ten sředový průchozí tlumič taky trochu zkrotí. Pokud někdo víte o někom, kdo by to měl na CA, rád bych si to poslech. Jinak Cherry bomb je podle diskizí na US forech hlučnější i než ten Magnaflow turbo XL1 a v našich zeměpisných končinách nějak neexistuje distribuce.
Re: Výfuck
Kdyz chci obyc prirubu, tak si ji nechavam vypalit na laseru. Misto tesneni pouzivam tmel na tesneni vyfuku.
Takhle jsem montoval starej kat z S13 na BMW.
Tak Cherrybomb pak ma jeste model Turbo.
Ja nemam S13 jako daily, takze pro me je zajimavej asi ten Vortex. Porad bude asi o dost tizsi nez ten Japspeed.
Takhle jsem montoval starej kat z S13 na BMW.
Tak Cherrybomb pak ma jeste model Turbo.
Ja nemam S13 jako daily, takze pro me je zajimavej asi ten Vortex. Porad bude asi o dost tizsi nez ten Japspeed.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuck
Svařit to jde COčke uplně bez problému obyč drátem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod