T03
Napsal: 17.10.2004, 11:40
				
				Jak jiste nekteri vite,mam jiz nejaky cas namontovanou T03jku.Bohuzel stale me chybi vykonnejsi cerpadlo,takze jsem nechal tlak turba nekde oklo 0,7 baru,ale i tak je auto mnohem vykonnejsi nez zaklad nebo i jakkoli upravena T25ka.Vse jsem si skladal sam,takze chybicka se vloudila a tesneni mezi svody a turbem casem fouklo(se divim jak se to mohlo stat).
Vcera jsem se tedy rozhodl toto rozdelat a pretesnit(mimochodem zase spatne ale o tom psat nechci).Zacinam v tom byt docela dobrej(myslim demontaz a montaz turba).
A ted konecne k jadru pudla:
Doneslo se ke me,ze vicero z vas prestavuje motor na T03jku.Mozna to vite,ale pro ty kdo nahodou jeste ne-NEKUPUJTE ventil k vastegate orig. k T3.Neni totiz schopen udrzet vetsi tlak nez 0,7 baru.Nejlepe je upravit na plynule stavitelny puvodni z T25ky.Zbytecne jsem vyhodil 1000,-Kc a stejne jsem ho musel vymenit za puvodni.Pokud ho mate nekdo zdarma alespon si usetrite praci.
A jeste jeddna perlicka na zaver.Urcite to vsichni znate ze sem tam pri jakekoli oprave zapomenete do auta namontovat neco co uz tam bylo ale uz nevite kde a stejne to jezdi i bez toho(maticka,sroubek atd.).Jake bylo me prekvapeni,kdyz jsem po ceste domu zkousel na kolik mam nastaveny tlak na turbu a pri prekroceni 4000 ot. slo auto na trojku do smyku(jen mirneho) a pripadal jsem si jak ve stihacce.Nastesti nestihajici cerpadlo odstavilo dodavku paliva takze jsem neodstartoval.
Skusil jsem to jeste jednou sleduje bedlive pristroje a opravdu pri 1baru nedostatek paliva a odstaveni motoru.A pak me to seplo:
JA PITOMEC zapomel nasadit hadicku regulujici tlak na vastegate.Kdybych mel vykonne cerpadlo tak bych asi odpalil motor.Jen panbuch vi kam az je neregulovana T3jka schopna zajit.
			Vcera jsem se tedy rozhodl toto rozdelat a pretesnit(mimochodem zase spatne ale o tom psat nechci).Zacinam v tom byt docela dobrej(myslim demontaz a montaz turba).
A ted konecne k jadru pudla:
Doneslo se ke me,ze vicero z vas prestavuje motor na T03jku.Mozna to vite,ale pro ty kdo nahodou jeste ne-NEKUPUJTE ventil k vastegate orig. k T3.Neni totiz schopen udrzet vetsi tlak nez 0,7 baru.Nejlepe je upravit na plynule stavitelny puvodni z T25ky.Zbytecne jsem vyhodil 1000,-Kc a stejne jsem ho musel vymenit za puvodni.Pokud ho mate nekdo zdarma alespon si usetrite praci.
A jeste jeddna perlicka na zaver.Urcite to vsichni znate ze sem tam pri jakekoli oprave zapomenete do auta namontovat neco co uz tam bylo ale uz nevite kde a stejne to jezdi i bez toho(maticka,sroubek atd.).Jake bylo me prekvapeni,kdyz jsem po ceste domu zkousel na kolik mam nastaveny tlak na turbu a pri prekroceni 4000 ot. slo auto na trojku do smyku(jen mirneho) a pripadal jsem si jak ve stihacce.Nastesti nestihajici cerpadlo odstavilo dodavku paliva takze jsem neodstartoval.
Skusil jsem to jeste jednou sleduje bedlive pristroje a opravdu pri 1baru nedostatek paliva a odstaveni motoru.A pak me to seplo:
JA PITOMEC zapomel nasadit hadicku regulujici tlak na vastegate.Kdybych mel vykonne cerpadlo tak bych asi odpalil motor.Jen panbuch vi kam az je neregulovana T3jka schopna zajit.


 pred pul hodinou jsem mrknul na hlavni loziska v druhem motoru, coz me ujistilo ze jde na okamzity vybrus kliky a nova loziska ... tu T03 jsem nakonec do auta ani nenarval, kdyz uz jsem ji tam jakz takz mel tak se mi dostala do ruky T25 a ja nechtel moc experimentovat (s orig pumpou, S1 cipem a s orig vstriky - 444cc mam asi dva tydny a cip od raddyho asi 4 tydny) tak tam mam T25, ale motor jde zpet k michalovi a druhy motor slozim venku uplne komplet vcetne turba (te fungl nove T3 z USA) a downpipe, hned jak se vrati z AHRY, pochopitelne vcetne 444cc, walbra a cipu ... "Horsi" je ze jsem se dostal na vejsku a jsem tak strasne omezenej casove az to pekne neni ...
 pred pul hodinou jsem mrknul na hlavni loziska v druhem motoru, coz me ujistilo ze jde na okamzity vybrus kliky a nova loziska ... tu T03 jsem nakonec do auta ani nenarval, kdyz uz jsem ji tam jakz takz mel tak se mi dostala do ruky T25 a ja nechtel moc experimentovat (s orig pumpou, S1 cipem a s orig vstriky - 444cc mam asi dva tydny a cip od raddyho asi 4 tydny) tak tam mam T25, ale motor jde zpet k michalovi a druhy motor slozim venku uplne komplet vcetne turba (te fungl nove T3 z USA) a downpipe, hned jak se vrati z AHRY, pochopitelne vcetne 444cc, walbra a cipu ... "Horsi" je ze jsem se dostal na vejsku a jsem tak strasne omezenej casove az to pekne neni ...  .... nee to bych neudelal
  .... nee to bych neudelal   ... tot priblizne ma tragicka situace ... ale stale pevne verim ze vse dobre dopadne ...
  ... tot priblizne ma tragicka situace ... ale stale pevne verim ze vse dobre dopadne ...