Stránka 1 z 2
					
				P?edb?žn? GO motoru
				Napsal: 03.11.2004, 14:14
				od Mr.FU
				Tak jak jsem již nastínil, tak Nissan jde do garáže. Jako první bych cht?l vygenerálnovat motor. Ale kompletn?. Potom možná n?jakej tuning na 220 kobylek. Ale hlavn? tu generálku. Tak se v p?edstihu ptám na kolik to vyjde i s prací. Víte o n?kom kdo to zmákne? Když ?íkám komplet tak komplet od hlavy až po vanu, to znamená asi výbrus ventil? a sedel, výbrus válc?, pístní kroužky, ojni?ní ložiska, uložení kliky ( výbrus + ložiska ). Ur?it? jsem na n?co zapom?l  
 
  
 . Tak pokud víte pora?te. Díky.
 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2004, 16:02
				od Mr.FU
				Jo a ješt? jednu v?c, jak moc je to technologicky a finan?n? náro?né, kdybych cht?l zvýšit objem na 2.0 nebo 2.2 litru. P?edpokládám, že asi co vložky ve válcích dovolí. Pak už koupit písty a kruhy na 2.0 nebo 2.2l??? Nebo to taková pr?a není? Pls o radu.  

 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2004, 16:10
				od Mr.FU
				Taky by to asi cht?lo jinou hlavu co, nebo lze upravit???
			 
			
					
				
				Napsal: 03.11.2004, 16:17
				od pistique
				Myslim, ze to by si mal jednoduchsie zohnat ten 2 litrovy motor co je v s14ke ten ma v zaklade 200 konikov :-)))) Vonku by sa mohol dat zohnat za celkom slusne prasule....
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2004, 08:50
				od raddy
				Mr.FU píše:Jo a ješt? jednu v?c, jak moc je to technologicky a finan?n? náro?né, kdybych cht?l zvýšit objem na 2.0 nebo 2.2 litru. P?edpokládám, že asi co vložky ve válcích dovolí. Pak už koupit písty a kruhy na 2.0 nebo 2.2l??? Nebo to taková pr?a není? Pls o radu.  

 
na takyto objem to nespravis, co som videl najviac 1900cc, ale samozrejme budes potrebovat komplet namapovanie noveho cipu.... a custom piesty, ked uvidis cenu zaplaces a kupis ca20det 

 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2004, 09:02
				od zorro
				raddy: p?eklepl ses sr20det...

)))))))))
 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2004, 10:43
				od Conrad
				pistique píše:Myslim, ze to by si mal jednoduchsie zohnat ten 2 litrovy motor co je v s14ke ten ma v zaklade 200 konikov :-)))) Vonku by sa mohol dat zohnat za celkom slusne prasule....
No to si nemyslím, nejlevn?jší jsem vid?l na e-bay s vyvolávací cenou p?es 45000 což je na 10 let starý motor dost  

 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2004, 11:53
				od Mr.FU
				Nene, nic takového, to byla jen hypotéza. Hlavn? žádný jiný motor. To se na to rad?ji vykašlu. Nechci jiný motor. Chci vygenerálkovat ten sv?j, to budu mít jistotu, že je vše nové. Pokud koupím jiný motor, m?že se také stát že za?nu n?které problémy ?ešit znova. Pokud ud?lám to co chci, tak vím, že mám prakticky nový motor. Pokud koupím jiný a jetý, souvisí s tím hromada  rizik.
			 
			
					
				
				Napsal: 04.11.2004, 12:14
				od S13Freak
				pokud chceš ten tv?j dávat do kupy tak po?ítej že to bude stát ranec 

) ,ur?it? bych za?al od základu takže klikovka,kovaný ojnice a jiný písty (Wiseco se dají sehnat za slušnou cenu,Tomei jsou cenou upln? jinde)
Petr
 
			
					
				
				Napsal: 13.04.2005, 22:20
				od Hynek
				máte n?kdo zkušenosti s vým?nou pístních kroužku, výbrusem, atd. na kolik se zvedli tlaky ve válcích a na kolik to vyjde ?
			 
			
					
				
				Napsal: 14.04.2005, 00:15
				od Katany
				Hynek píše:máte n?kdo zkušenosti s vým?nou pístních kroužku, výbrusem, atd. na kolik se zvedli tlaky ve válcích a na kolik to vyjde ?
vydrz ... reknu ti ;-)
 
			
					
				
				Napsal: 17.04.2005, 10:19
				od blázen
				napište tu n?kdo kolik cca stojí komplet GO motoru,.. p?ibližn?.. 

 
			
					
				
				Napsal: 17.04.2005, 12:14
				od Spike
				blázen píše:napište tu n?kdo kolik cca stojí komplet GO motoru,.. p?ibližn?.. 

 
 
Uplne kompletní generalka motoru s výbrusem valcu a novejma pistama, repasi ojnic, prebrousenim kliky, novejma loziskama, tesnenima, atd. vyjde zhruba na 25.000,- Sem to nedavno pocital a ty dily + prace za ty vybrusy vyjde na tyhle prachy, no a pokud si to nechces delat sam doma, tak si pripocitej nejaky prachy za slození (Ahra prej chce 2.000,-). A pokud je v prdely hlava tak i repase hlavy, ta nas vysla na cca 3.500,- bez papiru. Tak asi takhle, samozrejme, ze to muze bejt i min, pokud ti nebudou delat vybrus valcu s novejma pistama a pod.....Treba katanymu v ahre zgeneralkovali motor za nakejch 11.000,- , ale nevim co vsechno mu delali, to musi rict sam Katany
 
			
					
				
				Napsal: 17.04.2005, 13:13
				od blázen
				jo zeptám se ho co ho to stálo,..možná by nebylo na škodu p?i takové GO dát lepší písty ventily apod,.. pak by cena byla asi jiná
			 
			
					
				
				Napsal: 17.04.2005, 20:14
				od Katany
				Spike píše:blázen píše:napište tu n?kdo kolik cca stojí komplet GO motoru,.. p?ibližn?.. 

 
 
Uplne kompletní generalka motoru s výbrusem valcu a novejma pistama, repasi ojnic, prebrousenim kliky, novejma loziskama, tesnenima, atd. vyjde zhruba na 25.000,- Sem to nedavno pocital a ty dily + prace za ty vybrusy vyjde na tyhle prachy, no a pokud si to nechces delat sam doma, tak si pripocitej nejaky prachy za slození (Ahra prej chce 2.000,-). A pokud je v prdely hlava tak i repase hlavy, ta nas vysla na cca 3.500,- bez papiru. Tak asi takhle, samozrejme, ze to muze bejt i min, pokud ti nebudou delat vybrus valcu s novejma pistama a pod.....Treba katanymu v ahre zgeneralkovali motor za nakejch 11.000,- , ale nevim co vsechno mu delali, to musi rict sam Katany
 
kliku, komplet loziska - komplet tesneni+komplet tesneni hlavy + krouzky + kontrola olej cerpadla + slozeni ... kdyz ti to slozej oni tak mas 2 roky zaruku, muzes si to slozit i sam ale nemas zaruku proto jsem obetoval 2t navic ... pisty jsem mel velmi zanovni ... takze pohoda + za slozeni i s hlavou chteji 800 navic ... ja si nechal slozit jen polomotor ... jo a za premereni olej cerpadla bylo na fakture napsano 500 

 ale co se da delat