Stránka 1 z 1
					
				jajky...
				Napsal: 02.12.2004, 21:29
				od jamajcan77
				zdarec jsem tu zase myslím že to tu již bylo 1000 krat ?ešeno ale op?t jste skušen?jší tak by se to mohlo vychytat problém jedete 100 na 5 v?tšinou  

  p?idám auto jde normáln? do otá?ek  a?le když jsem u 120 což je cca.3500 auto neuv??iteln? zlíní  a trošku škube  a dál se mu chce  už ne tolik svižn?  trápí m?  protože to cukání za?ne u tech 3500 až od trojky ,jedna dv? to?íte normáln? do 5000 a nic a od té trojky jemn? škube teda u t?ch 3500 chlapi skusím cokoli ... ted n?co jiného ..vez jsem kamoše ten v n?jaký tech 200 jezdil a ríkal že jako  takhlee dvoukilo jezdit nemá že mi to skrátka nejede... koukl kolem turba a nikdy jsem si toho nevší  ale  je tam takový malý svárek tak jsem uvažovali jestli n?kdo nezava?il škrtící klapku v otev?eném stavu  co vy na to ??? to by žralo podstatn? víc ne ???   ja jsem se spot?ebou normáln? to?ím kolem 8  když to  hodn? lehtám  což si myslí je na 200 hodn? slušné... ale zase mi to nejede ... chlapi cokoli p?ivítám dík ..
 
			
					
				
				Napsal: 02.12.2004, 21:46
				od Martin_534
				podle m? problémy s benzínem - bu? odešla pumpa, což je dost b?žný - vi? ondro 

 nebo zanesenej palivovej filtr nebo blbej benzín, ale na 90% pumpa ...
m? to ud?lalo to samý a vým?na pumpy to vy?ešila 

 
			
					
				
				Napsal: 03.12.2004, 08:17
				od raddy
				1, skontroluj/vymen palivovy filter
2, ak nepomoze, vymen palivovu pumpu (odporucam rovno walbro)
3, medzi bodom 1 a 2 skontroluj ci nemas niekde unik stlaceneho vzduchu, prasknute gumene koleno a pod, ale to je skor nepravdepodobne. Na 90% to bude bod 1 alebo 2:)
			 
			
					
				
				Napsal: 03.12.2004, 16:48
				od jamajcan77
				zdarec diky vsem raady palivový filtr jsem  m?nil na jaro ne?epuju nikde jinde než aral nebo shell takze se snazim o co mozna nejkvalitnejsí benzin.. skusim edy pumpicku a  ten vzduch skontroluji hned zitra ale myslim tedy ze 99.99 pumpa podle toho co ?íkáte chlapi ... budu informovat ..
                            a dík ..
			 
			
					
				
				Napsal: 03.12.2004, 20:37
				od jamajcan77
				tak kuci plá?u plá?u plá?u.... je to sice trošku mimo  ale byl jsem s petrem .. svezl m? svým dvoukilem .. a mužu  to svoje auto kopnout ze skály.. dal tomu a fakt jsem se bo?il.. potom jsem ho yvesl ja a nikdo se nebo?il ..... ach jo no nic za?neme net?sností .. kolem turba..p?es kat  out  a  rouzm?  dát to do kupy petr to auti?ko ma sice trochu lazené--- ale i tak jdu normáln? srát jdu srát,,,ach jo no nic musim za?it do toho jít hust?ji.,,
			 
			
					
				
				Napsal: 04.12.2004, 01:34
				od Petr
				no ted jsem ho poladil uplne nejlip 

Ve ctyrech lidech jedeme ze stodolni, po dalnici pekne, fabka RS , nebudeme se s ni srat, ze ? nahodim 220 km/h , jelo to pekne, jen skubalo, mam taky slabsi pumpu a pak najednou tlak dolu... koukam, hmm spadla mi hadicka z FPR, uz se mi to stalo.. tak zastavim v odstavnym, nasadim pri baterce hadicku a ejhle, podtlak uz dobrej,ale ono to jede na tri valce... Tak doufam, ze to bude jen svicka , ze jsem si treba nepropalil pist tim jak to melo chudou smes.. i kdyz detonace jsem nepocul a auto sebou proste jen trhalo, byli jsme tezci a pri 220 se zapnutymi svetly je to uz dost odpor, takze jsem nemohl mit nohu uplne na zemi, aby stale neskubalo..
Nevim, jestli jsem oddelal pist, tak se fakt pobavim  
 
 
sazim ale na svicku, nebo civku... proste to jede uplne na tri valce... trakturek hadr 
 
 
jeste jedna vec - mel jsem vylitnutou merku oleje a na hadici co jde do turba jako privod vzduchu z otvoru peo merku byl naprskanej olej, to je ale asi jen v dusledku, ze vyjela ta merka kousek ven...
 
			
					
				
				Napsal: 04.12.2004, 02:15
				od Petr
				neusnul bych, kdybych alespon zbezne neohledal co memu milackovi je 

 Takze jsem zjistil odpojovanim vstriku kterej ze valec zlobi.... 4.  tak jsem shodil civky a jeste nez jsem vyndal svicky, tak koukam ejhle - 4. svicka ma celej porcelan zalitej v oleji... 2 a 3 mely olej nahore, ale jeste nestekl do te jamky, kde jsou svicky... Ma teorie je ze tam byl ten olej uz nejakou dobu, po havarce, kdy auto lezelo na boku a po motoru stekal olej z otvoru na merku a natekl pod dekl TWIN CAM.. a nebo moznost 2 - kryty vacek netesni a do meziprostoru kde jsou svicky unika olej ... spis ale myslim ze to bude moznost 1. jen je mi divny ze se to projevilo takhle az po mesici jezdeni, kdy jsem to prohnal 220.. netusim, sbnad ze se ten olej nejak zahral a zacal vodit ? asi blbost.. muze se nejak stat ze nahoru na svicky tece olej ? Ach jo, radsi to jdu zaspat, zitra vycistim, nakopnu a uvidim jestli tam olej zase natece nebo uz bude cisto.