Odkaz pre Andeer a vsetkych ostatnych
Napsal: 09.03.2005, 08:26
1, software pre upravu map v RJ pre 200sx je zadarmo, kto to chce robit a vie to nemusi nic kupovat.
2, fuel cut je nutne odstranit pri upravach cipu, som si isty ze vies ako sa to robi. A to male trhanie co sa ti vyskytlo ked si si cip upravil? Zeby pumpa? Alebo fuel cut? Alebo nie je lambda=1? Hmmm,ktovie?
3, lambda (myslim samotny snimac) ani lambda parameter ktory sa meria pri emisnej kontrole nema ziadny suvis s ladenim cipu. Rad si od teba necham vysvetlit dovody preco by to tak byt nemalo.(hlavne pri modeloch bez katalizatora by ma to obvzvlast zaujimalo)
4, Kto chce menit mapy v RJ musi vediet ovela viac ako pridat alebo ubrat palivo. RJ nesie ovela viac informacii ako len hodnoty paliva a predzapalu, co predpokladam vies ked sa pustas do uprav.
5, Kto chce robit upravy RJ priamo v aute a za jazdy (na ceste alebo na brzde), si moze kupit niektoru z plne programovatelnych RJ, napr.Haltech, nie je to az take drahe, ceny su okolo 20tis. Sk a viac, ale pokial nevie co s tym treba robit, je mu to nanic.
6, vybavenie na ladenie cipu: vravis ze robis ciptuning TDI? co tym myslis? ak mas na mysli ze prepisujes povodnu RJ niekde kupenymi mapami na konkretne auto, to nie je ciptuning. Ladis kazde auto na brzde?
Mas sirokopasmovu lambda sondu? Mas logovanie AF pomeru k otackam? Mas snimac detonacii a predzapalu on line?
pokial si od teba precitam dalsie odborne informacie tu na fore, pribudnu v tomto prispevku dalsie body.
Vela zdaru do upravy cipov.
2, fuel cut je nutne odstranit pri upravach cipu, som si isty ze vies ako sa to robi. A to male trhanie co sa ti vyskytlo ked si si cip upravil? Zeby pumpa? Alebo fuel cut? Alebo nie je lambda=1? Hmmm,ktovie?
3, lambda (myslim samotny snimac) ani lambda parameter ktory sa meria pri emisnej kontrole nema ziadny suvis s ladenim cipu. Rad si od teba necham vysvetlit dovody preco by to tak byt nemalo.(hlavne pri modeloch bez katalizatora by ma to obvzvlast zaujimalo)
4, Kto chce menit mapy v RJ musi vediet ovela viac ako pridat alebo ubrat palivo. RJ nesie ovela viac informacii ako len hodnoty paliva a predzapalu, co predpokladam vies ked sa pustas do uprav.
5, Kto chce robit upravy RJ priamo v aute a za jazdy (na ceste alebo na brzde), si moze kupit niektoru z plne programovatelnych RJ, napr.Haltech, nie je to az take drahe, ceny su okolo 20tis. Sk a viac, ale pokial nevie co s tym treba robit, je mu to nanic.
6, vybavenie na ladenie cipu: vravis ze robis ciptuning TDI? co tym myslis? ak mas na mysli ze prepisujes povodnu RJ niekde kupenymi mapami na konkretne auto, to nie je ciptuning. Ladis kazde auto na brzde?
Mas sirokopasmovu lambda sondu? Mas logovanie AF pomeru k otackam? Mas snimac detonacii a predzapalu on line?
pokial si od teba precitam dalsie odborne informacie tu na fore, pribudnu v tomto prispevku dalsie body.
Vela zdaru do upravy cipov.