H?átí vody v motoru...
H?átí vody v motoru...
Mám takový problémek,který pozoruji asi 14 dní...a d?lá to jen n?kdy podle nálady snad....
dojedu autem (nehoním to) a vypnu motor po chvilce a v p?epadové nádobce to za?ne bublat a zvedá se hladina až nahoru...jakoby se to va?ilo když vypnu motor...tak to nechám chvíli stát ješt? a pak už pohoda...ale když na to nedupu pro? se to h?eje?
p?itom když ho hned zapnu vše zase ustane....tzn vodní pumpa asi v pohod?..nebo tertomostat?..a navíc teplom?r ukazuje po?ád v polovin? pohoda teplotu...takže to nechápu.
Navíc že by byly bubliny v topení to ne..topení fouká teplej vzduch jak má když ho zapnu...
dojedu autem (nehoním to) a vypnu motor po chvilce a v p?epadové nádobce to za?ne bublat a zvedá se hladina až nahoru...jakoby se to va?ilo když vypnu motor...tak to nechám chvíli stát ješt? a pak už pohoda...ale když na to nedupu pro? se to h?eje?
p?itom když ho hned zapnu vše zase ustane....tzn vodní pumpa asi v pohod?..nebo tertomostat?..a navíc teplom?r ukazuje po?ád v polovin? pohoda teplotu...takže to nechápu.
Navíc že by byly bubliny v topení to ne..topení fouká teplej vzduch jak má když ho zapnu...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Re: H?átí vody v motoru...
robi to bezne aj na mojom aute, je to vzduch v chladiacom systeme, nie vriaca voda. skus poriadne odvzdusnit chladenie, malo by to pomoct.swed píše:Mám takový problémek,který pozoruji asi 14 dní...a d?lá to jen n?kdy podle nálady snad....
dojedu autem (nehoním to) a vypnu motor po chvilce a v p?epadové nádobce to za?ne bublat a zvedá se hladina až nahoru...jakoby se to va?ilo když vypnu motor...tak to nechám chvíli stát ješt? a pak už pohoda...ale když na to nedupu pro? se to h?eje?
p?itom když ho hned zapnu vše zase ustane....tzn vodní pumpa asi v pohod?..nebo tertomostat?..a navíc teplom?r ukazuje po?ád v polovin? pohoda teplotu...takže to nechápu.
Navíc že by byly bubliny v topení to ne..topení fouká teplej vzduch jak má když ho zapnu...
ak nepomoze, tak je tu moznost problemov s tesnenim pod hlavou, ale to az nakoniec.
ja vim me se zveda voda normalne o neco jak se zahreje ..to asi všem...je pravda že to jsou bubliny jakoby a žádná pára nejde...z p?epadovky...prost? se to hodn? naplní a vyjde trochu aj n?kdy voda ven...ale ned?lalo to ..stejn? juknu na termostat..kdeak je asi umíst?ný
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
termostat je napravo od klapky, na privode vody hore do motora, na takom kovovom kolene.swed píše:ja vim me se zveda voda normalne o neco jak se zahreje ..to asi všem...je pravda že to jsou bubliny jakoby a žádná pára nejde...z p?epadovky...prost? se to hodn? naplní a vyjde trochu aj n?kdy voda ven...ale ned?lalo to ..stejn? juknu na termostat..kdeak je asi umíst?ný
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
a jasny zkusim.mozna ho dam trochu sikmo predkem nahoru - s tim sport podvozkem mi to uz moc nejde navic prokouknu termostat.
ta hlava by se projevovala jak jeste myslis? to by se dostaval teply vzduch ze spalovaciho prostoru do kanalu vody? chapu to dobre? Tlaky jsou ale ok.Ale muzu je premerit kvuli presnosti...
ta hlava by se projevovala jak jeste myslis? to by se dostaval teply vzduch ze spalovaciho prostoru do kanalu vody? chapu to dobre? Tlaky jsou ale ok.Ale muzu je premerit kvuli presnosti...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
hlava-presne ako si napisal, v rozsahu podla poskodenia tesnenia, ak je poskodene viac, tak nechladi chladic, pretoze je zavzdusneny (polovica chladica je studena) az po nafuknutie chladica. samozrejme, je dobre dat predok auta co najvyssie, to co som napisal je asi jediny sposob ako odvzdusnit S13, ktore an rozdiel od S14 nema odvzdusnovaci srob na ajvyssom mieste. napada ma este jedna moznost a to vytiahnut snimac teploty vody (je hned vedla termostatu), ten je na vyssom bode ako chladic a proceduru zopakovat.
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jeste neco k tomu odvzdusnovani
Mrknete na tuhle fotku, sani motoru je vyhrivane vodou tak by to melo byt nejvyssi misto v chladicim okruhu ne?
V tom cervene oznacenem ovalu je v nalitku zatazeny sroubek a to misto kam usti je nejaky kanalek chladiciho okruhu. Teoreticky kdyz by se tento sroubek vysrouboval tak by se tim dal odvzdusnovat chladici system. (jeste zalezi jak je utesneny, asi bude mit kuzelovy zavit tak by to nemelo po utazeni tect) Jinak nechapu na co by tam ten sroubek davali. Ja ho zkousel povolit ale byl hodne zatazeny a na velmi spatne pristupnem miste. Chtelo by to sroub s sestihranou hlavou aby se to povolilo.
V tom cervene oznacenem ovalu je v nalitku zatazeny sroubek a to misto kam usti je nejaky kanalek chladiciho okruhu. Teoreticky kdyz by se tento sroubek vysrouboval tak by se tim dal odvzdusnovat chladici system. (jeste zalezi jak je utesneny, asi bude mit kuzelovy zavit tak by to nemelo po utazeni tect) Jinak nechapu na co by tam ten sroubek davali. Ja ho zkousel povolit ale byl hodne zatazeny a na velmi spatne pristupnem miste. Chtelo by to sroub s sestihranou hlavou aby se to povolilo.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Tak zde uvádím výsledky dnešního laboratorního m??ení -ješt? že máme doma teplom?r na uzení masa atd
vyloup sem termostat...a je to typ standard - 82°C otev?ení a zav?ení o 5°C níže tj 77°C(viz manual)
Prob?hly 3 m??ení :
1/otev?ení 92-94°C - zav?ení 81-82°C
2/otev?ení 90-91°C - zav?ení 82°C
3/otev?ení 91-92°C - zav?ení 82°C
No myslím že není co dodat. CHudák motor a aj olej. Ješt? že to moc nehoním.DOufám,že nebudou n?jaké vedlejší škody. Termostat je již objednán cena cca 300K? + t?sn?ní 25K?.
vyloup sem termostat...a je to typ standard - 82°C otev?ení a zav?ení o 5°C níže tj 77°C(viz manual)
Prob?hly 3 m??ení :
1/otev?ení 92-94°C - zav?ení 81-82°C
2/otev?ení 90-91°C - zav?ení 82°C
3/otev?ení 91-92°C - zav?ení 82°C
No myslím že není co dodat. CHudák motor a aj olej. Ješt? že to moc nehoním.DOufám,že nebudou n?jaké vedlejší škody. Termostat je již objednán cena cca 300K? + t?sn?ní 25K?.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS