Stránka 1 z 4
					
				double vejfuck
				Napsal: 03.05.2005, 22:02
				od otasTM
				už delší dobu p?emejšlim jak ud?lat koncovku na obou stranách, našel sem tenhle obrázek, ale newim jestli je to dobrý protože ta trubka pude blízko nádrže  
 
 
co myslíte? nebo jak to ud?lat, kde potrubí rozdvojit?

 
			
					
				
				Napsal: 04.05.2005, 08:10
				od raddy
				rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
			 
			
					
				
				Napsal: 05.05.2005, 16:55
				od saigone
				raddy: To jo ale to zase nebude tolik revat, ne?
Taky nad tim premejslim delsi dobu a ta nadrz se mi tam nelibi.
			 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2005, 10:38
				od Martin_534
				tak to prost? ned?lejte - je tam blízko nádrž a z hlediska funkce to nemá žádnej význam - leda že by ste tam cht?li dát n?jakej vidlicovej 6-8válec :-)
			 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2006, 22:16
				od Caizi
				a co takhle tam dat nejakopu izolaci v podobě skelné vaty a nejakýcho plechu aby tam drzela?
			 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2006, 22:49
				od Martin_534
				nevymejšlel bych blbosti, buď rozdvojit až pod nárazníkem nebo vůbec  

 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2006, 22:55
				od Heini
				Ser na to. 

 
			
					
				
				Napsal: 09.01.2006, 23:54
				od Kentoya
				nebo tam dej jen imitaci druhýho vejfucku
			 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 00:03
				od otasTM
				už to je vymyšlený  

  Spider tam má taky trubku kerá vede pod nárazníkem k druhý koncovce a zatim nevybouch  

 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 09:47
				od blázen
				taky nad dvoji koncovkou pořád přemýšlím,...
			 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 09:55
				od otasTM
				tak tímto žádáme Spidera aby nám udělal jedno foto pro inspiraci 
 
 
já sem to viděl a je to vymyšlený dobře  

 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 15:44
				od Caizi
				Ta fotka tu nekde už byla..:-) Jo nebudu se s tím srát..rozdvojím to pod nárazníkem a dám tam nějaké koncovky.. 

 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 17:18
				od Gerox
				raddy píše:rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...
2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal... 

 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 17:34
				od raddy
				Gerox píše:raddy píše:rozdvoj ho hned za turbom a potiahni pod autom dve trubky
taky bych doporucil tohle...
2Otas: je ti ale jasny ze se tim zmeni backpressure ve vyfuku? i kdyz to asi moc veliky vlyv mit nebude...ja bych to nedelal... 

 
radsej nie hned za turbom, lepsie bude co najdalej. Rozdelenie za turbom je kriticke kvoli protitlaku voci turbine, tam to musi byt absolutne priechodne.
 
			
					
				
				Napsal: 10.01.2006, 20:17
				od Kentoya
				jak píše rady a já radím, jenom imitace, stejně je to k ničemu, jenom na ozdobu a ta imitace ozdobnou funkci plní 
