Pjuvl píše:Ahoj vsichni, nedavno jsem si poridil tohle auticko za snad docela dobrou cenu, ale neco malinko klepe v motoru(dela to az po ujeti zhruba 20km) a nevim, co to je. V sani mam trochu oleje, takze to bude chtiti asi jine turbo. Jsem pripravenej na generalku, ale nevim kde sehnat treba pisty. Cetl jsem si neci clanek, ze kupoval kovany. V cem je jejich vyhoda? Chtel bych jit s vykonem trosku vys, ale nevim na co se mam pripravit.
Poradite prosim nekdo, jak ,kde a za kolik na vyssi vykon?
Nez zacnes zvysovat vykon, daj do poriadku motor a turbo.
1, Klepanie bude pravdepodobne s ojnicnych lozisk.Najlepsie je urobit komplet GO, nech mas istotu ze je vsetko O.K., inak namiesto vykonu budes nahanat mechanikov.
2, Daj do poriadku turbo, repas je idealna vec.
3, Kovane piesty v pripade GO so dobra vec, ich vyhoda je ze su pevnejsie ako seriove a vydrzia vyssi tlak turba.Pokial ale neuvazujes o pouziti vacsieho turba ako je seriove, nemaju velky vyznam.
4, Vseobecne spociva zvysenie vykonu v instalacii plnopriechodneho vyfuku (od turba), medzichladica stlaceneho vzduchu montovaneho v predu, sportoveho sania vzduchu, vykonnejsej palivovej pumpy, zvysenia tlaku turba a
stage1 chipu
.
Vykon po tychto upravach dosahuje cca 220k (narast o 50k) a vyrazne zvysenie krut. momentu.
Stage 1 chip poskytnem napr. ja, ma ho vela ludi z tohot fora, myslim ze su spokojny.
Ceny:
pal. pumpa walbro-cca 100USD
medzichladic-2-4000Kc
vyfuk-cca 6000Kc
cip odo mna-3000Sk
generalka sa da okolo 20 000Sk
repas turba-cca 5000Sk