Stránka 1 z 3
Kde nechat otestovat a vycistit vstriky???????????
Napsal: 15.09.2005, 17:22
od 935Baby
Ve spojeni s mym problemem se studenymi starty me napadla myslenka ze nektery ze vstriku drzi spatne zavreny a tudiz pres noc unika palivo a pak pri startu mam nizke otacky protoze se to dusi. I to odpovida ten projev motoru, naskoci na 600rpm a po nekolika cca 5-7 sekundach se chytne a naskoci na 1500rpm (coz jsou normalni otacky pro studeny start)
vice informaci o mem problemu zde:
forum/viewtopic.php?t=6878
Takze nevite nekdo o nejake firme kde by me vycitili a otestovali vstriky?????
Pokud mozno v okoli Rakovnika nebo Kladno, Plzen, pri nejhorsim Praha
Mate nekdo zkusenosti s cistenim vstriku??? Slysel jsem ze se to cisti nejakou ultrasonickou cistickou.
Napsal: 16.09.2005, 14:33
od 935Baby
Tak jsem zjistoval co, kde, jak a zakolik..... vysledek je dost neuspokojivy.
Servisni centra BOSCH
- pouze jedno z jejich center me nabidlo ultrasonicke cisteni vstriku, ale to byla pobocka Soběslavi, coz je pro me trochu z ruky
www.dieselauto.cz
- cisti ultrasonicky vstriky, cena 250Kc bez DPH za vstrik
Nissan
- neumi vycistit vstriky, jako vzdy kdyz neco nefunguje vymenit to (viz. navody ze servisniho manualu.........nefunkcni wasgate na turbo>vymente cele turbo
nebo nefunkcni vstrik>vymenit vstrik }ale cisteni to v Nissanu Kolbence nikdo nenabidne
]
A hlavne nikdo z tech vyse jmenovanych me nanabidl testovani rozpasovani vstriku, test proudeni atd. Na to je potreba specialni zarizeni na ktere se vstriky pripoji a pak se testuji.
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... striku.gif
Nebo tady je postup jak by kompletni cisteni a testovani vstiku melo probihat:
http://www.cruzinperformance.com/injsteps.html
V zahranici je toto testovani a cisteni bezne ale nez se to dostane do nasi male Ceske Republiky to si holt budeme muset jeste nekolik let pockat
Napsal: 16.09.2005, 14:53
od Gerox
vim o jedny firme ktera nam to nabidla...ale je to ve Zline...ale prej dokazou ty vstryky i "sladit"...
Napsal: 17.09.2005, 12:24
od 935Baby
Gerox píše:vim o jedny firme ktera nam to nabidla...ale je to ve Zline...ale prej dokazou ty vstryky i "sladit"...
Dik za typ, nemel by jsi webovou adresu na tu firmu nebo telefon, nazev firmy ?
Napsal: 19.09.2005, 08:44
od Gerox
K.I.T. Racing - Zlin.
ja tam byl osobne vice info nevim...omlouvam se...pokud bys je ale nenasel tak se ti pokusim sehnat kontakt...
Napsal: 19.09.2005, 08:50
od raddy
len tak na okraj, problemy so vstrekmi su asi najmenej caste zavady. Neviem si dost dobre predstavit ze by vstrek mohol ukapavat, pretoze je to vlastne solenoid v klude zavrety, to by asi musel byt hodne poskodeny. Moze byt zaneseny atd....ale vseobecne vstreky takmer nesposobuju problemy.....Ak by cez noc unikalo palivo cez vstrek, malo by to byt vidno po vybrati vstreku, nad ventilom by mal byt benzin, alebo vo valci ak je ventil preve otvoreny.....ak vyberes sviecku...takisto by mala byt sviecka silne cierna v dosledku nespravneho spalovania...
Napsal: 27.11.2005, 20:48
od 935Baby
Tak jsem nasel super servis kde cisti vstriky. Tak kdyby jtse nekdo mel zajem:
http://www.jetservis.wz.cz
Sidli na letisti v Hradci Králové
Meli by na to mit to specialni testovaci zarizeni
Napsal: 28.11.2005, 11:42
od Hynek
volal sem tam a vyčištění a kontrola 1 vstřiku příde na 200,- + poštovný
Napsal: 28.11.2005, 11:50
od 935Baby
To je slusna cena. Ty uvazujes o tom je tam poslat?
Napsal: 28.11.2005, 11:54
od Martin_534
to je fakt super cena, za ty prachy se to vyplatí, ale asi si počkám až budu mít nějaký větší :-)
Napsal: 28.11.2005, 12:37
od Hynek
Ty uvazujes o tom je tam poslat?
začínam přehazovat věci to toho červenýho auta, tak to chci mít v cajku.
příde mi že ty 444cc nejsou 100% motor se chová docela neklidně (vyzkoušeno nový svíčky, starý svíšky, repase hlavy, tlaky vyrovnaný 10,5baru) takže by to mohlo bejt těma vstřikama, takže je tam nejspíš pošlu.
Napsal: 28.11.2005, 12:41
od raddy
Hynek píše:Ty uvazujes o tom je tam poslat?
začínam přehazovat věci to toho červenýho auta, tak to chci mít v cajku.
příde mi že ty 444cc nejsou 100% motor se chová docela neklidně (vyzkoušeno nový svíčky, starý svíšky, repase hlavy, tlaky vyrovnaný 10,5baru) takže by to mohlo bejt těma vstřikama, takže je tam nejspíš pošlu.
kontrola sa oplati vzdy, ale bol by som dost prekvapeny keby bol problem vo vtrekoch.....
Napis, aky bol vysledok kontroly vstrekov, docela by ma to zaujimalo.
Napsal: 28.11.2005, 13:01
od Hynek
některý z těch vstřiků jsou z toho balíku jak mi přišli rozbitý, pamatuješ loni ...
Napsal: 28.11.2005, 13:40
od raddy
Hynek píše:některý z těch vstřiků jsou z toho balíku jak mi přišli rozbitý, pamatuješ loni ...
aha, tak to sa oplati skontrolovat....
Napsal: 28.11.2005, 21:38
od Katany
Hynek píše:Ty uvazujes o tom je tam poslat?
začínam přehazovat věci to toho červenýho auta, tak to chci mít v cajku.
příde mi že ty 444cc nejsou 100% motor se chová docela neklidně (vyzkoušeno nový svíčky, starý svíšky, repase hlavy, tlaky vyrovnaný 10,5baru) takže by to mohlo bejt těma vstřikama, takže je tam nejspíš pošlu.
mas po vymene krouzku takovy komprese ??? nebo si je mel i pred tim ??? ja sem zas dneska nenatocil auto ... nevim proc ... vzdyt jsem akorat vyndal svicky zmeril komprese ... dal zpatky pak to jeste jelo a dneska jsem to zkousel a kara chytla na 3 chilku chrchlala a zdechla a uz jsem to nenatocil ...
nechapu to ... jako kdyz vyndate pojistku od pumpy aby ste vyhnali vsechen benzin pred merenim kompresi ... akorat ze pumpa jede a benzin je cejtit z vyfuku ... jsou tam svicky DENSO ... se kterejma sem mel vzdycky jenom problemy tak zejtra jdu koupit NGK a uvidi se ... sem zas nas*anej