Stránka 1 z 4
S13 vs. S14
Napsal: 01.11.2005, 22:30
od Michal.
Víte někdo jak si proti sobě stojí sériovky ve sprintu a na maximálku??
Napsal: 01.11.2005, 22:35
od Kentoya
Napsal: 01.11.2005, 22:41
od Michal.
Tak to jsem nevěděl..
Napsal: 01.11.2005, 22:42
od Kentoya
sem si to myslel
Napsal: 01.11.2005, 22:45
od Michal.
Tak koukam, že tady asi normální odpověd nedostanu.. Teda aspon v tuhle dobu
Napsal: 01.11.2005, 22:52
od Kentoya
časy nevím ani rychlosti, ale jestli se nemýlím tak 14 má o 30 kobyl víc, takže tam něco k dobru bude
Napsal: 02.11.2005, 01:22
od milonovo
To sice má ale zase je na tom hůř s váhou,takže si myslím že to bude o řidiči....
Napsal: 02.11.2005, 09:00
od Martin_534
jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....
každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej
výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
Napsal: 02.11.2005, 09:46
od mrkevvzime
S14B ma nahodou moc peknej predek
Napsal: 02.11.2005, 09:58
od Ondrey
.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B
jen S14 a S14A
Napsal: 02.11.2005, 10:01
od mrkevvzime
no dyk tu myslim
S14A
Napsal: 02.11.2005, 10:28
od No_name
mrkevvzime píše:S14B ma nahodou moc peknej predek
Je pěkná po čelní okno,to jo
Někdo mi říkal,že S14 má trošku lepčí trakci díky trošku pozměněný konštrukci náprav
Napsal: 02.11.2005, 13:41
od Gerox
Napsal: 02.11.2005, 15:39
od 935Baby
Ondrey píše:.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B
jen S14 a S14A
Nevim kde jste vsichni prisli na zrychleni pro seriovou S13 z 0-100 za 6,8. Co ja jsem videl original katalogy od Nissana pro RS13 je vsude psano 7,5s. U te S14 nevim.
Tech 6,8s z 0-100km/h jste vycetli kde?
Napsal: 02.11.2005, 15:47
od Caizi
Martin_534 píše:jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....
každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej
výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
Co je to VLSD?