Stránka 1 z 1
					
				Snizeni komprese
				Napsal: 05.11.2005, 20:01
				od Návštěvník
				zdravim....potrebuju pomoc...koupil sem nedavno za par supu fazoli(favorita)a chtel bych do nej narvat turbo....a tim se naskytl problem, nez neco provedu tak se chi poradit....snizit pisty nebo vrtat do bloku?Nechci propalit pisty nebo to skurvit po ujeti 100km....mozna ze by to chtelo jinou hlavu a prevrtat to, ale to se mi zda zas moc invazivni..tak poradte dik W
			 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 20:19
				od No_name
				Kup si dvoukilo,to vyjde levnějš  
 
 
A vůbec nevim,proč to cpeš sem  

 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 21:38
				od rednissan
				Nech si udělat závodní těsnění pod hlavu, je silnější, takže zmenšíš kompresi, a zároveň nemusíš mít strach že ti foukne.
			 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 22:25
				od Heini
				Zapomeň na to že to bude fungovat. 

 
			
					
				
				Napsal: 05.11.2005, 23:18
				od blázen
				jak už psal hejni ,... 

 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 09:07
				od Řehy
				blázen píše:jak už psal hejni ,... 

 
fonguje to 130 kobyl jak nic, ale jen chvili. 3 krat ulozena klika je trikart ulozena klika...teda pak uz jen osma  

 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 10:38
				od blázen
				je to nesmysl, nacpat turbo do takového auta, moře práce s takřka nulovým výsledkem,.. = nefunguje to  

 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 13:55
				od Piettro
				Ale fungovat to bude - kluci z Calibra klubu nabastlili turbo na dvoulitr a chvili to jelo - CHVILI - ten 8v motor na to proste nebyl puvodne konstruovany
			 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 15:54
				od blázen
				no calibra a jeho 8V hlava  je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo  

 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 16:39
				od Piettro
				blázen píše:no calibra a jeho 8V hlava  je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo  

 
8v je C20NE (dvouventilovy rozvod OHC) a 16v turbo je C20LET (ctyrventilovy rozvod DOHC) - vrtani i zdvih maji stejne 86,0 x 86,0 a samozrejme pak vykonovy rozdil cca 90koni
link na forum, kde tuto variantu (teda zastavba turba na non turbo motor) probirali
http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=1&i=4197&t=4143 
			
					
				
				Napsal: 06.11.2005, 22:29
				od Caizi
				fazola zahod a pojd do dvoukila...ten fazol se ti stejne rozpadne.. 
