Stránka 1 z 1
					
				Raddy urobil pokrokv citani kompresorovych map
				Napsal: 07.11.2005, 13:43
				od raddy
				a robit potrebne vypocty k navrhu turba, juchuuuuu 
 
   
   
 
Tak tak, dnes nastal velky prelom, konecne som sa dopracoval k dalsiemu pokroku v tych blaznivych cislach....
No len som sa chcel trochu pochvalit 

 
			
					
				Re: Raddy urobil pokrokv citani kompresorovych map
				Napsal: 07.11.2005, 13:53
				od Ondrey
				raddy píše:No len som sa chcel trochu pochvalit 

 
.. moc šikovnej Rado!  

 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2005, 13:57
				od raddy
				zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....
			 
			
					
				
				Napsal: 07.11.2005, 14:25
				od blázen
				noo jen tak dál  

 
			
					
				
				Napsal: 08.11.2005, 18:35
				od Kentoya
				jen tak dál a chval se sám nikdo jiný to za tebe neudělá 

 
			
					
				
				Napsal: 08.11.2005, 19:38
				od sprinter
				raddy píše:zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....
Tak teď ještě prozraď který auto má T3/T4 a? to můžu začít shánět.Zvládne mě to seriový AFMko?
 
			
					
				
				Napsal: 08.11.2005, 20:23
				od Caizi
				jj raddy ještě že tě tu máme
			 
			
					
				
				Napsal: 08.11.2005, 21:24
				od Heini
				T3 má SAAB.
			 
			
					
				
				Napsal: 08.11.2005, 21:27
				od Martin_534
				k čemu ti bude velký turbo, když máš v sání restriktor jak wrc? :-)
dneska když se dá sehnat maf z rb20det za 2500 a raddy na něj upraví čip, tak nemá smysl nechávat seriovej :-)
			 
			
					
				
				Napsal: 09.11.2005, 08:04
				od raddy
				sprinter píše:raddy píše:zaujimave je, za ak som sa nesekol vo vypoctoch, tak pre nase motory v nasich fazach tuningu je najvacsie pouzitelne turbo T3/T4, 57 kompresor trim, pri 60 trim je uz turbo velmi blizko v oblasti spatnych razov.
Dalsie velmi vhodne turbo sa ukazuje T3 super 60 trim, to vsetko pre tlaky do 1.3bar.....
Tak teď ještě prozraď který auto má T3/T4 a? to můžu začít shánět.Zvládne mě to seriový AFMko?
 
T3/T4 ma v serii sierra cosworth 4x4, ale na 
www.turbocalculator maju nove za cca 500USD, to sa neoplati kupovat jazdene....
SAmozrejme, treba pouzit vacsi AFM, ako napisal Martin, je zvladnuty RB20DET a takisto aj Z32.....
 
			
					
				
				Napsal: 09.11.2005, 13:01
				od Návštěvník
				Heini píše:T3 má SAAB.
T3jku ze SAABu mám.Ale pokud se raddy stává světovým odborníkem na přeprogramování chipů tak proč neskusit něco ostřejšího?Ale asi je to jen prvotní nadšení,které časem opadne,protože na sprinty stejně nechodím a na normální ježdění mě to BOHA?E stačí.
Příklad:
Nedávno jsem jel z práce(v klidu kolem kila) a předjel jsem BORU 1.8T20V.Chlapec asi chtěl ukázat,že má taky silnou káru a pověsil se metr za mě.Trošku jsem znervózněl a začal přidávat,ale pořád zrychloval.Ve 150-ti jsem se nas.....,podřadil na 4 a odjel.Asi byl překvapenej,protože po 10-ti vteřinách jsem šel zpět na svoje kilečko,ale klučina už dal pokoj.
Podle Raddyho odhadu mám cca 270-280ps a bohatě mě to stačí,ale znáte to.Člověk sní pořád o něčem novějším,silnějším,rychlejším.....
 
			
					
				
				Napsal: 09.11.2005, 13:18
				od sprinter
				Anonymous píše:Heini píše:T3 má SAAB.
T3jku ze SAABu mám.Ale pokud se raddy stává světovým odborníkem na přeprogramování chipů tak proč neskusit něco ostřejšího?Ale asi je to jen prvotní nadšení,které časem opadne,protože na sprinty stejně nechodím a na normální ježdění mě to BOHA?E stačí.
Příklad:
Nedávno jsem jel z práce(v klidu kolem kila) a předjel jsem BORU 1.8T20V.Chlapec asi chtěl ukázat,že má taky silnou káru a pověsil se metr za mě.Trošku jsem znervózněl a začal přidávat,ale pořád zrychloval.Ve 150-ti jsem se nas.....,podřadil na 4 a odjel.Asi byl překvapenej,protože po 10-ti vteřinách jsem šel zpět na svoje kilečko,ale klučina už dal pokoj.
Podle Raddyho odhadu mám cca 270-280ps a bohatě mě to stačí,ale znáte to.Člověk sní pořád o něčem novějším,silnějším,rychlejším.....
 
Nějak jsem se zapoměl zalogovat.Sorry.