Stránka 1 z 2

Je libo pořádný turbo?

Napsal: 25.11.2005, 21:32
od Vita.z31
velmi zajímavá stránka......i repas :!:


http://www.turbocalculator.com/sale-turbochargers.php

Napsal: 26.11.2005, 12:07
od Spike
To je naše stará známá stránka. Tam maj hlavně za hodně dobrý prachy T3ky. 8)

Napsal: 27.11.2005, 21:01
od Katany
ja jsem od nich uz turbo kupoval T3 super60trim ... :-) ted je jeho majitelem belmondo ...

Napsal: 27.11.2005, 21:08
od Hynek
a jak mu to turbo maká? od tý doby jak mu turbo pustilo olej sem už o měm nic neslyšel, nebo to bylo něčim jinym ...

Napsal: 27.11.2005, 21:32
od Katany
turbo je ok ... vypada to ze to neunesly krouzky :?

Napsal: 28.11.2005, 01:04
od Spike
Kolik Te to turbo vyslo i s dopravou?

Napsal: 28.11.2005, 09:26
od Martin_534
ale pozor, co mi říkal katany, tak mu poslali turbo nechlazený vodou, jenom olejem a milonovo má to samý ... záleží na vás, ale já bych takový turbo nechtěl ...

Napsal: 28.11.2005, 09:42
od raddy
Martin_534 píše:ale pozor, co mi říkal katany, tak mu poslali turbo nechlazený vodou, jenom olejem a milonovo má to samý ... záleží na vás, ale já bych takový turbo nechtěl ...
pokial viem, tak vodne chladenie turba nema az taky vyznam ako sa mu priklada, vela velmi vykkonych turb nema vodne chladenie, myslim ze tie vacsie turba nemaju vodne chladenie uplne bezne. vela majitelov napr. cosworthov odpajala vodne chladenie z turba....

Napsal: 28.11.2005, 10:30
od raddy

Napsal: 28.11.2005, 11:27
od Martin_534
no stejně mě to jako spoustu debatujících na uk foru nepřesvědčilo :-)

nějak nepřicházim na výhody jenom chlazení olejem...

Napsal: 28.11.2005, 11:58
od raddy
Martin_534 píše:no stejně mě to jako spoustu debatujících na uk foru nepřesvědčilo :-)

nějak nepřicházim na výhody jenom chlazení olejem...
podstatne je ze to presvedcilo tych co take turbo maju a ty co okolo toho len kecaju ma nezujimaju, ako vo vsetkych debatach.
Podstatne je, ze voda turbo nechladi, stred chladi olej. To bude zrejme dovod, preco sa robia turba aj bez vodneho chladenia a nijako im to nevadi.
Nikdo, kdo ma turbo bez vody, sa toho nijako nemusi bat. Dolezity je spravny prietok oleja.

Napsal: 28.11.2005, 20:51
od Kentoya
tak tak správný průtok oleje, a nechat déle vychladnout
např avie 75 Kw pouze olej, tlak 1,3 až 1,5 bar vydrží cca 200 000 km
samozřejmě, že je to nafta a mín se točí, ale jen tak pro info

Napsal: 28.11.2005, 21:06
od blázen
třeba nezapomínat že výfukové plyny dieslových motorů nemají tak vysokou teplotu jako výfukové plyny benzinových motorů.. :wink:


ak sa nepletiem

Napsal: 28.11.2005, 21:11
od Martin_534
blázen píše:třeba nezapomínat že výfukové plyny dieslových motorů nemají tak vysokou teplotu jako výfukové plyny benzinových motorů.. :wink:


ak sa nepletiem
nepleteš :-)

Napsal: 28.11.2005, 22:39
od Spike
Souhlasim s Raddym, vodní chlazení je celkem nepodstatná zaležitost, nejdůležitější je olej. Jak prochází hřídelka středem v okolí ložisek, tak právě tady je potřeba pořádně mazat a chladit. Kudy se na tadyty místa dostane voda? Nikudy, neni jak. Ta chladí spiš celkove jen ložiskovou skříň, ale ta to snese dobře i bez toho. A olej samotnej tu hřídelku uchladí dobře. Vejfukový plyny má benzín samo sebou daleko vyšší, a je to taky tím, že se víc točej. Jenže tou vodou, tyhle teploty stejně nijak výrazně nesrazíš. Já osobně budu chtít větší bez vody.