Stránka 1 z 3
					
				Origo ložiska a ETK....
				Napsal: 01.12.2005, 13:10
				od No_name
				935Baby (ještě jednou dík) mi poslal obrázek z etk s nabídkou lágrů,dělám GO a potřebuju je objednat přes part number.Vyznáte se někdo v týhle nabídce??  
 
 
Dík

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 14:46
				od No_name
				ještě tohle má v servisáku spojitost  
 
 
Moje íngliš stojí za hovno 
 

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 14:50
				od Martin_534
				ot: koukněte dolu na lištu, tomu se říká správnej fanda 200sx  

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 14:59
				od No_name
				Já už to vidim,to GRADE jsou všechno aplikovaný standartní ložiska a to US jsou (SERVICE) přebrusový  
 
 
Ale tohle jsou jen ojniční,nenašel byste mi někdo ještě hlavní?Nemůžu rozjet ETK  

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:07
				od 935Baby
				Martin_534 píše:ot: koukněte dolu na lištu, tomu se říká správnej fanda 200sx  

 
Pockej az uvidis moje pozadi na plose:
http://img.photobucket.com/albums/v238/ ... intake.jpg 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:14
				od 935Baby
				No_name píše:Já už to vidim,to GRADE jsou všechno aplikovaný standartní ložiska a to US jsou (SERVICE) přebrusový  
 
 
Ale tohle jsou jen ojniční,nenašel byste mi někdo ještě hlavní?Nemůžu rozjet ETK  

 
Jako to docala nechapu to davali do novych motoru 3 velikosti standartnich lozisek? Nejaka blbost ne?
US pro prebrusovane, to je logicke.
PS: No_name-ovi uz jsem ty loziska z Fastu poslal, jenom kdyby nekdo mel snahu 
 
Co jsem hledal ty hlavni loziska na kliku tak tam ta tva teorie US znaceni lozisek moc nefunguje, tam totiz maji set US=0,25 a to je vse.
Nebo muzes koupit jednotliva loziska(hlavni 1x, vedlejsi 4) ve velikostech Grade 0 - 4.
Tomu se rika magie 

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:19
				od No_name
				Pro to je lepčí vzít US= 0,25 celou sadu a je to  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:27
				od No_name
				Tak já jsem si pro sebe našel tohle 

Ojniční ložiska 
PN: 12208-D4200
Hlavní ložiska sada
PN: 12118-D4200
Snad je to dobře  

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:42
				od 935Baby
				No_name píše:Tak já jsem si pro sebe našel tohle 

Ojniční ložiska 
PN: 12208-D4200
Hlavní ložiska sada
PN: 12118-D4200
Snad je to dobře  

 
No ja bych to trochu otocil 
 
Hlavní ložiska sada
PN: 12208-D4200
Ojniční ložiska 
PN: 12118-D4200
Ale jinak se to zda byt ok. Pokud tedy vis ze potrebujes US=0,25
 
 
 
Doufam ze to v Nissanu nejak rozlousknou to US a Grade 

 a poslou ti mailem nejakou rozumnou odpoved.
 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 16:50
				od No_name
				To je jedno,že je to obráceně ,hlavně že jsem trefil PM  
 
 
0,25 chci u všeho a to by mělo bejt podle těch popisků 

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 17:43
				od No_name
				hohohooo....tohle je od Nissan:
Dobry den,
ojnicni loziska: 8x 415,-
hlavni loziska: 4x 545,-
1x 525,-
- ceny jsou uvedeny vc. DPH
- bohuzel rozmer loziska v nasem katalogu nefiguruje, pouze 1 - 3 vybrus.
dekuji
Michal Marik
A teď babo raď  

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 18:25
				od 935Baby
				No zkoumal jsem ty rozmery z manualu strana 53 sekce EM.
A vyzkoumal jsem tohle 
 Grade
Grade oznaceni udava jistou vyrobni toleranci ze zavodu, chapu to tak ze podle toho jak se jim povedlo nabrousit kliku tak podle toho se priradi loziska grade 0-4. To by pak v zavode meli vyrazit na kliku (poloha viz manual EM-38 )
Treba lozisko na ojnici Grade 0 a Grade 1 se lisi tim ze tloustka steny loziska je o 0,003mm jina. Takze na prumeru ti to hodi 0,006mm coz je uplne nic.
Znaceni US - Undersize - je opravdu jak si rikal pro servisni ucely kdy je nutne prebrousit kliku tak se pouziji loziska US. Hodnota toho prebrouseni kliky by mela odpovidat hodnote US loziska.
Takze kdyz kupujes loziska US=0,25 tak by jsi mel mit kliku prebrousenou o 0,25mm oproti standartnimu rozmeru + vzdy jeste upravit ve vztahu k pozadovane vůli ulozeni.
Dost dobre nechapu ze na ojnicni loziska nabizeji US= tri velikosti a na hlavni loziska pouze jednu velikost US=0,25. Podle toho by slo hlavni ulozeni kliky prebrousit jen jednou. Jeste je mozne ze maji v tom Fast katalogu nejakou chybu kdyz to ukazuje u te sady lozisek na hlavni ulozeni kliky pouze US=0,25
To jsou prvni poznatky po kratkem studovani, takze to neber uplne vazne. Ale zatim me to takhle aspon dava smysl 

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 18:27
				od 935Baby
				No_name píše:hohohooo....tohle je od Nissan:
Dobry den,
ojnicni loziska: 8x 415,-
hlavni loziska: 4x 545,-
1x 525,-
- ceny jsou uvedeny vc. DPH
- bohuzel rozmer loziska v nasem katalogu nefiguruje, pouze 1 - 3 vybrus.
dekuji
Michal Marik
A teď babo raď  

 
Puvodne jsem myslel ze maji spatne pocet lozisek na ojnici (logicke by bylo pocitat je po páru) ale i v tom FASTU jsou ojnicni loziska znacena po půlkach. Takze fakt 8ks na motor.
Ale pro zmenu hlavni loziska maji po parech 

 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 18:30
				od doublejay
				Klika se brousi po 0.25mm, takze 1. vybrus = 0.25, 2. vybrus = 0.50, 3. vybrus = 0,75. Ponjatno??? bacha ale na jednu vec - muze se stat (jako mne), ze se ten prvni vybrus nepovede (klika se po tom premeruje) a musi se brousit znovu, takze ac poprve brouseno, hned o 0.50...
			 
			
					
				
				Napsal: 01.12.2005, 19:06
				od Martin_534
				doublejay píše:Klika se brousi po 0.25mm, takze 1. vybrus = 0.25, 2. vybrus = 0.50, 3. vybrus = 0,75. Ponjatno??? bacha ale na jednu vec - muze se stat (jako mne), ze se ten prvni vybrus nepovede (klika se po tom premeruje) a musi se brousit znovu, takze ac poprve brouseno, hned o 0.50...
bych řek. že je to správně, protože ti jí brousili 2x, nikde není napsáno, že po výbrusu se musí klika dávat do auta 
