Stránka 1 z 2
rvs
Napsal: 13.12.2005, 22:01
od Kentoya
kluci zkuste se kouknout na
www.rvs-tec.cz
zkuste napsat co si myslíte, já to asi vyzkouším a kdyby byl zájem zkusím sjednat slevu bo jsou z olmika
Napsal: 14.12.2005, 09:42
od sprinter
Jediný,co je na dvoukile vyskoušený je doublejayův MILITEC a můj známý si ho lil do vymlácené regaty(je to můj mechoš) a taky si ho pochvaloval.Mám pocit že ho má i dnes ve svém Golfu 1.9TDI.
Ale než si to dám do svého auta,tak min. rok počkám,jak dopadne testování na Tvém autě(raději dva).Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený.
Takže testuj a doufám že nás budeš seznamovat s průběžnými výsledky.
Napsal: 14.12.2005, 09:47
od raddy
Napsal: 14.12.2005, 10:09
od sprinter
Nic takového jsem nenapsal!!!Nebo to z toho nějak vyplívá?Mám 40tis. po GO a nepotřěbuju zatím nic měnit.Pouze jsem napsal že jediný kdo s tím tady má zkušenosti je doublejay.
Ostatně Jirko nechceš se k tomu vyádřit?
Napsal: 14.12.2005, 10:28
od raddy
klido pido, to predsa patrilo kentoyovi, on to ma zaujem pouzit
Napsal: 14.12.2005, 11:46
od sprinter
Když jsem to pročítal,tak to ve mě vřelo.Jako bych viděl reklamu na tu silikonovou sračku co pořád dokola běží v Tescu.Však Kentoya zjistí zač je toho loket.
Napsal: 14.12.2005, 12:24
od Hynek
Když jsem to pročítal,tak to ve mě vřelo
já se docela bavil hlavně jak mu v Lotyšsku zachránili motor
http://www.rvs-tec.cz/motor.html
Napsal: 14.12.2005, 13:22
od sprinter
Mě nejvíc se...štve,že jim i dnes spousta lidí naletí a zničí si motor-viz třeba Kentoya.
Napsal: 14.12.2005, 13:31
od blázen
no toto,to čtení mi zlepšilo náladu,trošku sem se posmál, když si představim ten sajrajt, jak mi vytváří 1,5mm tlustou vrstvu na trubičce přivodu oleje do turba.. píšou tam že nahradí poškozené takže když budu mít kruhy KO tak mi narostou nové? nebo šály...
Napsal: 14.12.2005, 13:52
od sprinter
Představ si takovej starej rezavej veterán.
Naliješ geniální sračku do mot.,půl hoďky si zatočíš klikou
a až ti dorostou odrezlý části tak jen nastartuješ a tradá.
To je jak nedělní romantickej film.Až mě slza ukápla.
{|=
Napsal: 14.12.2005, 14:00
od Martin_534
taky bych se tomu zdaleka vyhnul, bál bych se i militecu - ten si do auta lil i Ondra a taky si ho pochvaloval, dle mě do motoru patří jen kvalitní olej
Napsal: 14.12.2005, 15:35
od doublejay
Ja tam mel Militec - chod motoru se zklidnil, neni v tom teflon, takze zadne zazracne zvyseni komprese se nekonalo, jen mi po studenem startu prestaly cvakat hydrostely na vackach. Ujel jsem s tim asi 4 vymeny oleje +/- 20.000km. Turbo bylo v naproste pohode, nic zaslikovaneho nebo ucpaneho. GO jsem delal JEN kvuli mizerne kompresi, motor sel jako hodinky, tise a klidne, vsechny loziska i klika byly o.k. Ted mam 4700km po G.O. a zatim tam nic lit nebudu, ale nemuzu na Militec rict nic spatneho. Gufera byly o.k., kdesi kdosi psal, ze to rozezira gumu - nic takoveho jsem nezjistil.
Napsal: 14.12.2005, 19:50
od Kentoya
pánové já jsem nepsal, že to zkusím na dvoukile, mám nový písty, nový kroužky a šály ok, já to uvažuju vyzkoušet na filde, a proč jsem to nechal přečíst, že na konci jsou odkazy na renomovaný profi zkušebny a není, upozornuji není to silikon, ale je fakt, že stěnu 1,5 mm si těžko dovedu představit jak naroste vlivem elektrochemické reakce, když to tam asi o sebe moc netře, ale budiž, jak mi bude líp, chci se zajet podívat jestli tam mají vzorky (ne řeči) kecat a psát umím taky
Napsal: 14.12.2005, 20:31
od Kentoya
jen pro úplnost jak kdo čte a o to jsem žádal
1 sprinter Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený. právě, že to je podložený státníma zkušebnama, stačí číst, otázka je jestli to není blaf
2 blázen když si představim ten sajrajt, jak mi vytváří 1,5mm tlustou vrstvu na trubičce přivodu oleje do turba..v trubičce přívodu oleje nedochází ke tření, kterým by se vyvinula teplota cca 900 stupnů při které dochází k pokovení metalokeramikou
3 raddy Snad neplanujete liat do 200SX sracky ako MILITEC, militec je aditivum, toto je neco jiného
ale pozor já to neobhajuji, jen jsem chtěl po vás to pozorně přečíst a napsat názor
protože jsem nějakej čas dělal v nástrojařině, tak je mi elektrochimický proces pokovení znám, je to např nanešení tvrdochromu na hřídele a myslete si co chcete, ale mít tvrdochrom na klice, tak je takřka nezničitelná.
vím, že toto je něco jiného, ale je pravda, že keramika má lepší kluzné vlastnosti jako kov, při stejné tvrdosti, akorát je křehčí, například i johansonky (kdo neví co to je at se nevyjadřuje), se dělají z keramiky, jako ideálnější náhražka kovu, jelikož na nich nejsou tolik znát tepelně roztažné vlastnosti
takže závěrem, čekám spíše odbornější posudky, než příspěvky typu shade patří do šrotu
Napsal: 14.12.2005, 21:25
od raddy
kentoya, ty si ma k tomu donutl, tak teda nech sa paci:
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405