Stránka 1 z 1
					
				Cukání ve 3000ot./min (S13)
				Napsal: 13.12.2005, 22:22
				od ROKY
				Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. 

 
			
					
				
				Napsal: 13.12.2005, 22:29
				od Martin_534
				čekal bych problém buď v rozvodech a předstihu nebo v dodávce paliva
			 
			
					
				Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)
				Napsal: 13.12.2005, 22:30
				od Katany
				ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. 

 
ja bych jako prvni mrknul jestli je pod CAS vystupek na vacce ve tvaru D ...  

 
			
					
				
				Napsal: 13.12.2005, 23:09
				od Kentoya
				a uplně nejdřív jestli máš čistej vzduchovej filtr
			 
			
					
				
				Napsal: 14.12.2005, 08:31
				od Caizi
				Ja měl uplně to samé a po tom co mi Kentoya poradil zkontrolovat vzduchový filtr tak škubat přestalo ale ten zatah tam ještě stále chybí..a vyhledával sem ve starých příspěvcích a ještě to prý může být svíčkama či cívkama a nebo raddy vždycky říka že palivová pumpa, že je v tom místě největší odběr paliva.. 

 
			
					
				
				Napsal: 14.12.2005, 15:29
				od doublejay
				Presne tak, Chybi vzduch + benzin. Okolo 3-3500 je nejvetsi zatah, tj. nejvetsi potreba paliva. A testnul bych si taky predstih a zmeril komprese.
			 
			
					
				
				Napsal: 14.12.2005, 21:18
				od ROKY
				Dík za zájem,vzduch.filtr jsem měnil,tlak paliva je měřen za pal. filtrem za jízdy a nemění se.Ještě jsem měnil váhu vzduchu,svíčky.Vše beze změny.Zaujal mne příspěvek s CAS a výstupkem ve tvaru D-na to musím mrknout,kéž by to bylo ono.
			 
			
					
				
				Napsal: 14.12.2005, 21:24
				od Kentoya
				to si radši nepřej 

 
			
					
				
				Napsal: 14.12.2005, 22:28
				od Caizi
				
			 
			
					
				
				Napsal: 16.12.2005, 13:44
				od bubak007
				tipnul bych to na lambdu...  

 
			
					
				
				Napsal: 16.12.2005, 21:55
				od Kentoya
				tak jsem se dnes podíval na repas motoru od michala a věřte nevěřte po sundání CAS mne čekalo překvapení CAS déčko má 

 , klika bohužel 

 ale naštěstí zoubky nejsou ohlodaný 

 , tak jsem to správně nasadil a nechám se překvapit, protože zatím nic moc dělat nemůžu s tím hrbem
 
			
					
				
				Napsal: 18.12.2005, 21:01
				od ROKY
				Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.
			 
			
					
				Re: Cukání ve 3000ot./min (S13)
				Napsal: 18.12.2005, 22:22
				od raddy
				ROKY píše:Setkal jste se někdo s tím,že při sešlápnutí pl. na podlahu se motor jen těžko roztácí a okolo 2800ot. začne vynechávat. Pokud se podřadí a akceleruje se ve 4500ot.,tak cukání není. Za studena horší a postupen času se to zhoršuje. 

 
je cas na vymenu palivovej pumpy 
 
 
walbro je to co potrebujes.....
 
			
					
				
				Napsal: 23.12.2005, 12:48
				od rednissan
				ROKY píše:Tak dnes jsem mrknul na CAS a je OK. Je někdo z okolí -100km- od Lanškrouna,kdo by mi s tím pomohl.Těžko se dá kupovat díl po dílu a měnit. To je jednoduší koupit nějakou schnilotinu a měnit to z ní. Dost dílů jsem takto již koupil a na nic. Mám doma ještě jeden motor na rozebírání,ale lamda na něm je špatná.
Myslíš Lanškroun na jihu čech? sem ze starkonic, to by sme se mohli někdy sejít 

 
			
					
				
				Napsal: 23.12.2005, 21:23
				od Kentoya
				26.12 jedu do ustí nad orlicí, pokud nebude výjezd z lanškrouna na ostrov pod sněhem, můžu to vzít přes lanškroun