Dynamizér
Napsal: 02.01.2006, 13:13
Ve které části výfuku je nejlepší umístit dynamizér?Hned za svody např.místo katu,nebo spíše co nejblíže ke konc.tlumiči ?
co je to dynamizer?240SX píše:Ve které části výfuku je nejlepší umístit dynamizér?Hned za svody např.místo katu,nebo spíše co nejblíže ke konc.tlumiči ?
=Rezonátorraddy píše:co je to dynamizer?240SX píše:Ve které části výfuku je nejlepší umístit dynamizér?Hned za svody např.místo katu,nebo spíše co nejblíže ke konc.tlumiči ?
inak na preplnanych motoroch je najlepsia len hola trubka, tak to ti moc neporadim...
Co je to NA motor ?Martin_534 píše:a na NA motorech to je alchymie, ale většinou se dává místo katu, možná že by ti poradili tady: http://www.sportovniautodoplnky.cz/store/
ten majitel snad byl nějakej čas v usa a teď se sem snaží vozit nějaký vejfuky
z top listu a vasi navstevnosti jsem zjistil , ze jste se zminili o nasi firme, fungujeme kratce a i kdyz zatim nemame dodelany web se vsemi polozkami, tak i na vase auto toho bude postupne dost, jinak co se tyce toho dynamizeru, rezonatoru atd., dela se kolem toho moc tajemno a jak uz nekdo tady psal opravdu nejlepsi je hola trubka, rezonator sam o sobe vam nemuze nikdy nic pridat na vykonu, jde spise o to, ze pokud prave odstranite stred neboli stredni tlumic, ktery proto aby tlumil hlucnost ma prepazky, tim padem hodne zpomaluje pruchod vyfukovych plynu, tak po odstraneni dojde k uvolneni a posune vykon zase trochu vyse, samozrejme nemuzete pocitat s dramatickym narustem, potom se ale stava, ze pokud nekdo ma celou soustavu maximalne pruchozi a nebo i trochu zvetsil prumer trubek, zvuk je dost nesnesitelny a pri zmene otacek i dost nepravidelny, obcas strili atd., potom je prave na zvazeni , zda do dane sestavy se prida rezonator, obecne u nas se vetsinou pouzivaji rezonatory o delce okolo 30 cm, surove receno dost casto se rizne treba kat a prdne se tam ten 30 cm zazrak, s nejakym prstencem atd., my zasadne hlavne montujeme glasspack od americke firmy Dynomax, ktery se bezne pouziva i jako rezonator, jeho delka je 60- 80 cm , nema zadny prstenec , jedna se o maximalne pruchozi perforovanou trubku, ktera ma 2-stage fiberglass odolavajici vysoke teplote a prave svoji delkou dokaze potom zelastictit a zjemnit celkovy projev konecneho zvuku vyfuku po montazi a pritom jak uz jsem psal je naprosto pruchoziMartin_534 píše:a na NA motorech to je alchymie, ale většinou se dává místo katu, možná že by ti poradili tady: http://www.sportovniautodoplnky.cz/store/
ten majitel snad byl nějakej čas v usa a teď se sem snaží vozit nějaký vejfuky
tomu se říká detektivní prácedynomax píše:z top listu a vasi navstevnosti jsem zjistil , ze jste se zminili o nasi firmeMartin_534 píše:a na NA motorech to je alchymie, ale většinou se dává místo katu, možná že by ti poradili tady: http://www.sportovniautodoplnky.cz/store/
ten majitel snad byl nějakej čas v usa a teď se sem snaží vozit nějaký vejfuky
zadna trubka nejlepsi trubkaraddy píše:hola trubka je dobra trubka
Jo jo DYNOMAX glasspack + koncovka od otto racing mam koupeno od http://www.sportovniautodoplnky.cz ale taky nevim kdo mi to pospojuje. Nebo spíš kdy si to pospojujumrkevvzime píše:jj ten dynomax + koncovka od otto racing si tam chci soupnout, ale jeste nevim kdo mi to pospojuje