Zdvihátka
Zdvihátka
Kolik můžou stát od Nissana origo zdvihátka?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Vim kde sehnat sehnat za super cenu, prepychovou cenu
http://www.courtesyparts.com/z32/oe_valves.html
Jedno zdvihatko za cca 275Kč
Jeste jsi to nekde over aby to bylo 100% jiste, na 300ZX Z32 by mela byt stejna zdvihatka jaka na nase 200SX. Cetl jsem to kdysi na SXOC.UK
http://www.courtesyparts.com/z32/oe_valves.html
Jedno zdvihatko za cca 275Kč
Jeste jsi to nekde over aby to bylo 100% jiste, na 300ZX Z32 by mela byt stejna zdvihatka jaka na nase 200SX. Cetl jsem to kdysi na SXOC.UK
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
jj,to jsem taky koukal935Baby píše:Vim kde sehnat sehnat za super cenu, prepychovou cenu
http://www.courtesyparts.com/z32/oe_valves.html
Jedno zdvihatko za cca 275Kč
Jeste jsi to nekde over aby to bylo 100% jiste, na 300ZX Z32 by mela byt stejna zdvihatka jaka na nase 200SX. Cetl jsem to kdysi na SXOC.UK
ještě na tyhle tam je odkaz
http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... gory_Code=
http://www.courtesyparts.com/Merchant2/ ... gory_Code=
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takze ako tak pozeram, zdvihatka nam pekne podrazeli. Uz stoja 32 USD a u tej druhej firmy 29 USD 15 tisic za hydrostely no dakujem pekne. To uz radsej za 30 komplet hlavu s pevnymi.935Baby píše:Vim kde sehnat sehnat za super cenu, prepychovou cenu
http://www.courtesyparts.com/z32/oe_valves.html
Jedno zdvihatko za cca 275Kč
Jeste jsi to nekde over aby to bylo 100% jiste, na 300ZX Z32 by mela byt stejna zdvihatka jaka na nase 200SX. Cetl jsem to kdysi na SXOC.UK
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zdvihátka
a proč nejdeš do pevnejch to bude jeden z prvních kroků co udělám na motoru :-)No_name píše:Kolik můžou stát od Nissana origo zdvihátka?
Naposledy upravil(a) nomann dne 17.04.2007, 01:30, celkem upraveno 1 x.
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
protože pevný sice dovolí jít do vyšších otáček, ale motor na to stejně není stavěnej, a kdo má každých 10 000km (když je najedu za měsíc až dva, pořád štelovat pevný zdvihátka, to je můj názor proč já asi pevný dávat nebudu, ale vrtalo mi to hlavou skoro rok,
ale ten motor na využití pevných štelů prostě nemá
ale ten motor na využití pevných štelů prostě nemá
proč myslíš?? plus ojnice plus písty a žádnej SR na něj nemá. Ocelovej blok je ocelovej blok u něj je potenciál hodně velikej. žádný aluminiový motory nezvládnou to co ocel.CA se přestalo vyrábět z ekonomickejch důvodů ne proto že to byla zastaralá koncepce.ale ten motor na využití pevných štelů prostě nemá
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí