Stránka 1 z 3
					
				S13 nebo S14 nebo ani jedna ?
				Napsal: 02.02.2006, 20:00
				od 240SX
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 20:08
				od 240SX
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 20:15
				od blázen
				no motor to ma z toyoty Aer88 nebo jak se označuje ten zadohrab..a je to tušim silvia podle řitě
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 20:50
				od Martin_534
				ne je to 240sx coupé
todle je hodně běžná verze ve státech
my máme hečbek
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 20:59
				od blázen
				to je vono, je to klasicka 240sx
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 21:38
				od rednissan
				To v těch státech mají divný verze, ta naše se mi líbí daleko víc (daleko sportovnější 

 ).
 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2006, 21:55
				od blázen
				moje alu koukam   

 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 09:34
				od mrkevvzime
				
			 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 12:28
				od rednissan
				blázen píše:moje alu koukam   

 
  
  
 Tvoje příde teprv na řadu, teď dělam druhý.
mrkevvzime píše:  to sou jenom vylesteny  
do toho du taky   

 
Tak si připrav hodně trpělivosti a hlavně nervů. Ale stojí to za to 

 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 13:12
				od blázen
				čim to pucuješ?
			 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 14:05
				od rednissan
				blázen píše:čim to pucuješ?
Začneš v pondělí brousit brusnym papírem o hrubosti tak 100, postupně snižuješ až na hrubost 2000. A tak v sobotu začneš leštit leštící pastou na hliník. To už jen do neděle. A máš kolo hotový. Ještě musim najít něco čim to udržim v čistotě.
 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 15:58
				od sprinter
				rednissan píše: Ještě musim najít něco čim to udržim v čistotě.
Neudržíš.Někde jsem četl,že je to tak hladký,že se na tom žádnej lak neudrží,a kdyby udržel,tak stejně časem zežloutne.Takže ti nezbyde než to vždy po určité době znovu přeleštit.Jó paráda je dřina.
 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 18:12
				od LittleBoby
				little OT: Kupatka maji vsichni drifteri radeji, maji vetsi torzni tuhost nez hatche!
Vzpominam si jak se na moji byvale CRXe vzdycky rozsvitilo interierove svetilko, jak se zkroutila kastle a pootevrely se dvere kdyz jsem poradne riznul zatacku 

 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 18:14
				od blázen
				tys měl CRX? to bude tvrdy přechod  

 
			
					
				
				Napsal: 03.02.2006, 18:17
				od LittleBoby
				Moje CRXo bez interieru s vahou 850kg a vykonem 130 koni by zakladni SXe v pohode stacilo ve zrychleni, snad jen maximalka by byla nizsi 
