Garette TB0367
Garette TB0367
Tak tohle je turbo z lancie.....Na štítku je toho víc,jestli bude třeba tak napíšu víc.....
Jenom dotaz nemůžu nikde najít jeho mapu,jakej je max tlak co z něj tahat??????
Jenom dotaz nemůžu nikde najít jeho mapu,jakej je max tlak co z něj tahat??????
Re: Garette TB0367
maximalny tlak bohuzial bez mapy nezistime....krosmen píše:Tak tohle je turbo z lancie.....Na štítku je toho víc,jestli bude třeba tak napíšu víc.....
Jenom dotaz nemůžu nikde najít jeho mapu,jakej je max tlak co z něj tahat??????
ale mozes vyskusat postupne tlak zvysovat (zacni na 1bar) a sleduj, ci ho dokaze turbo udrzat po max. otacky.
Kazdpopadne ja by som viac ako 1.2bar neskusal (kvoli cipu, vstrekom).
Toto vsetko plati za predpokladu ak mas moj Stage3 chip a aspon 444cc vstreky a walbro pal. pumpu, FMIC.
Inak ti hrozi poskodenie motora.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Martin_534 píše:no jenže pro krosmena to bude víceméně seriový turbo :-)
staví nějakýho podivnýho fiata v kombíku
sem k nám chodí jen pro tech. info a taky jako potencionální zájemce o 200sx
aha toz us som (zase) v obraze
no naozaj bez mapy tazko povedat...ono je dost mozne, ze vnutry je kompresor s beznym oznacenim, len celkove oznacenie turba nam nic nepovie.
ak chces ist na istotu, bude lepsie si vybrat zname turba (napr. sierra alebo escort cosworth) alebo priamo T3 60trim alebo T3 super60 trim, tam ti mozem presne povedat parametre a aj urobit mapu turba pre tvoj fiatacky motor.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Martin_534 píše:Modell: 75, 155 - Garrett TB0 353, TBO 367
Steg I "Trim 60"
Turbin: Standard A/R .48
S/W: Standard alt. slipade turbinblad
Compr: T3 "Trim 60" in Ř 46,5 mm
Lager: Skruvat SP3
Kap: 300hk, rek. max 1,5 bar
Pris: Bytes TBO 353 "Trim 60" 6670,-
Bytes TBO 367 "Trim 60" 5620,-
tak to uz je lepsie.....
je to teda T3 60trim, co je standardny kompresor, vyfukova turbina je AR .48, cize rychly nabeh turba na 1.8l motore.
malo byto byt vhodne turbo aj pre nase motory, do vykonu okolo 300k, je to v podstate adekvatne turbo tomu zo sierry cosworth 2WD.
neviem ale aky je rozdiel medzi napr. TBO 367 a 353.....ale vyzera to vhodne pre nas.
Tie ceny su v korunach? To by bolo uplne super.....
Jedina nevyhoda je ze vlastne stale nepozname presne parametre, takze kdo chce mat presne definovane turbo (ako ja) musi si priplatit....
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: