Stránka 1 z 2
					
				seriový turba
				Napsal: 20.02.2006, 16:49
				od Martin_534
				SR20DET OEM turbo Specs 
S13 T-25 60 trim 56mm BCI-1 compressor 53.8mm 62 trim 
T-25 turbine, .64 A/R turbine housing. Journal bearings. 
S14 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm 
T-25 turbine. .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section. 
S15 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm 
Inco turbine .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section. 
*cast divider wall between turbine discharge and wastegate. 
GTi-R T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing. 79 trim 53.8mm 
Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing. Journal bearings.
			 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 16:50
				od raddy
				seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, ma na 100% klzne.
			 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 18:40
				od nizzmo
				ano, ano mam len klzne 

 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 18:51
				od Martin_534
				no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se  
 
 
todle by mělo bejt skoro naše seriový turbo - my máme 465795-0001
465795-0004
TB2525
turbína:
53mm/42mm
0.64 a/r
compressor:
54mm/46.5mm, trim: 74
0.48 a/r
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 18:56
				od sprinter
				
			 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 21:56
				od raddy
				Martin_534 píše:no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se  
 
 
 
seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, jeho oznacenie je T28. Gulickova verzia tohoto turba sa vola GT28R, ale nemontovala sa seriovo.
Mimochodom, garrett stale vyraba obe verzie, gulickove aj klzne, gulickove maju v oznaceni na konci R.
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:03
				od Martin_534
				gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne  
 
já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:04
				od Kentoya
				a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou
			 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:07
				od raddy
				Kentoya píše:a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou
rovnaku, pouzivaju vyfukovu turbinu T25
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:12
				od Kentoya
				tak to se hodí na tech kuličkách, a saci je lepší 

  a jak moc se hodí na s13 a jakej tlak udrží
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:18
				od No_name
				Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne  
 
já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
 
barbora zásobuje jo..
 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:57
				od Martin_534
				No_name píše:barbora zásobuje jo..
no ještě je v jednání vodník  

 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 22:59
				od No_name
				no tý voe,mu to celý rozeberem  

 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 23:57
				od street.racer
				Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a 
spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne  
 
Neptal ses jenom chlapů? 

 
			
					
				
				Napsal: 20.02.2006, 23:58
				od No_name