Stránka 1 z 1
					
				Připojení budíku tlaku turba
				Napsal: 21.03.2006, 07:35
				od Matysek
				Nevíte někdo jestli se dá připojit budík tlaku turba někam jinam než na hadičku co je na zadní stěně ECCS (ta hadička vede někam na blatnik levého kola (strana řidiče)) Ale aby to ukazovalo tlak i podtlak  
 
 
Důvod je ten že rafička budíku mi chodí skokově ne plynule tak jsem chtěl zkusit jestli to je budíkem nebo něčím jiným (pro rejpaly hadičku nemám nikde skřípnutou  

 )
 
			
					
				
				Napsal: 21.03.2006, 08:16
				od raddy
				mozes ju pripojit kdekolvek ZA klapku, je tam viacero hadiciek....
ta hadicka o ktorej pises (zozadu motora) je pravdepodobne hadicka z FPR. Ak ti v nej skace tlak, tak mozes mat VAZNY problem s regulaciou tlaku benzinu....
			 
			
					
				
				Napsal: 21.03.2006, 08:37
				od Martin_534
				zkus to zapojit jako já, když to ani pak nebude fungovat, tak může bejt chyba i v budíku
forum/viewtopic.php?t=7455 
			
					
				
				Napsal: 21.03.2006, 14:52
				od Matysek
				raddy píše:mozes ju pripojit kdekolvek ZA klapku, je tam viacero hadiciek....
ta hadicka o ktorej pises (zozadu motora) je pravdepodobne hadicka z FPR. Ak ti v nej skace tlak, tak mozes mat VAZNY problem s regulaciou tlaku benzinu....
To zanamená že by neměl bejt problém to připojit na hadičku za klapkou co vede do carbon canistru  (jestli tam teda nějaká za kalapku vede) že 
 
Hmm musím změřit tlak paliva  

 
			
					
				
				Napsal: 21.03.2006, 15:03
				od Matysek
				Martin_534 píše:zkus to zapojit jako já, když to ani pak nebude fungovat, tak může bejt chyba i v budíku
forum/viewtopic.php?t=7455 
Mám to zapojený jak máš na třetí fotce vlevo zezadu ECCS akorát to téčko mám vložený až někde zhruba u posilovače brzdy jinak asi stejný
 
			
					
				
				Napsal: 21.03.2006, 15:12
				od Martin_534
				no tak to právě zapoj stejně jako mám já
krátkou hadičkou mezi fpr a sání a do ní dej T a budík
			 
			
					
				
				Napsal: 22.03.2006, 07:30
				od Matysek
				Martin_534 píše:no tak to právě zapoj stejně jako mám já
krátkou hadičkou mezi fpr a sání a do ní dej T a budík
A v čem spočívá alternativní zapojení FPR (je to krátká hadička mezi sáním a FPR) nebo je v tom ještě něco víc?
Jde mi o to že když to zapojím jak říkáš tak už mi ta hadička ze sání  nepovede k levému kolu do něčeho co nevim jak se jmenuje  

  ale půjde přímo do FPR a na levou stranu mi povede pouze hadička k budíku kde ji mám prostrčenou do kabiny.
 
			
					
				
				Napsal: 22.03.2006, 08:52
				od Martin_534
				ano, to je přesně alternativní zapojení fpr
teoreticky je to hlavně kvůli zjednodušení podtlaku, zlepšení reakcí na plyn a odstranění netěsností v hadičce
			 
			
					
				
				Napsal: 22.03.2006, 14:56
				od Matysek
				Hmm super tak to tak udělám díky díky  

 
			
					
				
				Napsal: 22.03.2006, 22:41
				od doublejay
				Taky mi to kdysi ukazovalo skokove, vyrobce tam pouzil podivne zarovky s delsi bankou a ta drhla o system... Vymena za klasickou kulatou to okamzite vyresila.
			 
			
					
				
				Napsal: 23.03.2006, 07:35
				od Matysek
				doublejay píše:Taky mi to kdysi ukazovalo skokove, vyrobce tam pouzil podivne zarovky s delsi bankou a ta drhla o system... Vymena za klasickou kulatou to okamzite vyresila.
No moc se mi to rozdělávat nechce přeci jenom jsou ještě v záruce. Mám chuť jim ho tam donést.Ten budík na tlak oleje se mi podařilo uspěšně vyreklamovat a navíc to dělá jen někdy v létě když bylo teplo tak to bylo docela v poho. Zkusím to zapojit ještě jak psal martin (i když o tom pochybuju že se to zlepší) a potom by to chtělo zkusit zapojit na to jinej budík a pak by se ukázalo kde je chyba  
